Gecondoleerd Loe.Loe schreef:Afgelopen zondag is mijn schoonzus 42 jaar overleden aan leverkanker. Gelukkig kreeg zij wel de laatste dagen morfine pillen zodat de pijn te verdragen was, dus het kan wel in de isaan.

Robert.
Moderator: Loempia
Gecondoleerd Loe.Loe schreef:Afgelopen zondag is mijn schoonzus 42 jaar overleden aan leverkanker. Gelukkig kreeg zij wel de laatste dagen morfine pillen zodat de pijn te verdragen was, dus het kan wel in de isaan.
JeanetteJeanette schreef:Je reactie zegt meer over jou dan over mij Hua Thalae, zelfs met knipoog.
Als gewezen nachtzuster en dus beter bekend met slaapproblemen dan de gemiddelde mens vind ik dat ik dit Goddelijk mag noemen
Ik heb de bijwerkingen van valium gelezen bij Wikipedia Robert en dat de halveringstijd soms meer dan 24 uur is.
Wietolie mag ik niet meenemen maar Hennepzaadolie+ waar een extreem kleine dosis wietolie aan is toegevoegd mag wel.Ja, net als visolie vol omega's zolang je het koud gebruikt.Een theelepel Hennepaadolie+ voor het slapen gaan is dan voldoende.
Daarnaast is Hennepzaadolie de gezondste stof op aarde goed voor de aanmaak van nieuw weefsel.
Dus deze winter slaap ik hopelijk beter dan afgelopen keer. En nog belangrijker is word ik straks weer uitgerust wakker?
Heb jij ook niet het idee Prajak dat overheden meer moeite hebben met 'downers' dan met 'uppers'?
En welke van de twee zou nu gevaarlijker zijn?
Zou de productiviteit van de 'onderdanen' misschien meespelen?