In de week van 29 July tot ca 4 Augustus 2013 zou ik een paar dagen willen mountainbiken in Thailand. Mijn vrouw is dan waarschijnlijk nog met een cursus bezig in Khon Kean, dus zou ik leuk iets voor mezelf kunnen doen.

In Nederland mountainbike ik een paar keer per week en zou in Thailand ook wel graag een paar stevige tochtjes willen maken door bos / bergen / single tracks.
Waar in Thailand maakt me niet zoveel uit, mijn voorkeur gaat nu naar de omgeving Chiang Mai.
Het mooiste lijkt mij een meerdaagse tocht, maar iedere dag vanaf dezelfde plaats starten met een uitdagende tocht is voor mij ook goed. Waar ik voor wil waken is dat ik onverhoopt in een mountainbike-tour groep kom met onervaren mountainbikers met het tempo van een slak.
Heeft er iemand tips / ervaringen ? Welke regio / tocht / touroperator / bike verhuur ?
Alleen er op uit in deze omgeving, is dat wat ? Ik heb een Garmin Edge GPS, toch heb ik de voorkeur minimaal met zijn tweeën te Mtb-en, mocht je onverhoopt ongelukkig ten val komen.
Mvg Gj