Voedingssuplementen.
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Voedingssuplementen.
Jeanette vraagt welk middel ik heb gebruikt.
Ik gebruikte toen Move Free Advanced Plus MSM van Schiff in de USA.
http://www.movefree.com/move-free-advanced-plus-msm
Het werd me gezonden door mijn broer die toen in de USA toerde en het kwam Thailand binnen in grote ‘enveloppes’ met de originele verpakking er in en op het vervoersdocument stond ‘glucosamine pills’ en als aangegeven waarde 36 usd. Per zending luchtpost priority 3 dozen dus 360 pillen. Alles kwam hier binnen, geen vragen, niets geopend, geen rechten betaald.
Bestel je online dan betaal je de prijs die daar staat en het is maar de vraag of ze naar Thailand verzenden. Je moet eigenlijk iemand daar hebben die de drugstores afstruint voor kortingen en acties en de verzending -zo neutraal mogelijk verpakt- voor je regelt.
In dat kader adviseer ik altijd dat het adresetiket in Thais is.
De in Thailand gekochte glucosamine werkte bij mij niet. Dit spul heeft mijn ‘total hip replacement’ 3 jaar vertraagd. Negen zendingen maal 3 dozen maal rond de 12 usd dus zeg voor 10.000 baht was ik van de pijn af. Niet van het ongemak !
Ik gebruikte toen Move Free Advanced Plus MSM van Schiff in de USA.
http://www.movefree.com/move-free-advanced-plus-msm
Het werd me gezonden door mijn broer die toen in de USA toerde en het kwam Thailand binnen in grote ‘enveloppes’ met de originele verpakking er in en op het vervoersdocument stond ‘glucosamine pills’ en als aangegeven waarde 36 usd. Per zending luchtpost priority 3 dozen dus 360 pillen. Alles kwam hier binnen, geen vragen, niets geopend, geen rechten betaald.
Bestel je online dan betaal je de prijs die daar staat en het is maar de vraag of ze naar Thailand verzenden. Je moet eigenlijk iemand daar hebben die de drugstores afstruint voor kortingen en acties en de verzending -zo neutraal mogelijk verpakt- voor je regelt.
In dat kader adviseer ik altijd dat het adresetiket in Thais is.
De in Thailand gekochte glucosamine werkte bij mij niet. Dit spul heeft mijn ‘total hip replacement’ 3 jaar vertraagd. Negen zendingen maal 3 dozen maal rond de 12 usd dus zeg voor 10.000 baht was ik van de pijn af. Niet van het ongemak !
-
- Volwaardig lid
't Is even wachten op antwoord RuudRuudThai schreef:En jij Jeanette?

Ze is al enige tijd niet in haar hum

o.a. i.v.m. haar bovenbuurtjes

Misschien wil Jeanette het laatste woord hebben

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
-
- Volwaardig lid
Ha die Prajak. Ja die dure merken kan ik ook hier kopen maar waarom zou ik, het gaat om de samenstelling toch?
Tot morgen, ik heb nu wat te vieren.

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Bovenburen vertrokken?Jeanette schreef:Ha die Prajak. Ja die dure merken kan ik ook hier kopen maar waarom zou ik, het gaat om de samenstelling toch?
![]()
![]()
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Van harte !

-
- Volwaardig lid
Dank je.
En nu naar de keuken en lekker spelen met eten.
De eitjes vullen, gesorteerd gebak halen, salades opmaken (hé, in 2 betekenissen)
..... en een halve dag geen koolhydraat arm.

En nu naar de keuken en lekker spelen met eten.

De eitjes vullen, gesorteerd gebak halen, salades opmaken (hé, in 2 betekenissen)

-
- Volwaardig lid
Jeanette, heb je svp een productnaam voor me met de zelfde samenstelling als van Schiff ? En waar te koop in NL ? Prijzen ? Verzending per post door NL ? Broer neemt het wel mee.....
Ik heb namelijk nog een eigen heupgewricht en die begint lichtjes te spoken..... Als ik die operatie een jaar of 3, 4, 5 kan weghouden......het zal me lief zijn.
Ik heb namelijk nog een eigen heupgewricht en die begint lichtjes te spoken..... Als ik die operatie een jaar of 3, 4, 5 kan weghouden......het zal me lief zijn.
- paknampo
- Volwaardig lid
Gefeliciteerd Jeanette
Gr

Gr
-
- Volwaardig lid
Dank je Paknampo.
Die ik gekocht heb kon ik niet vinden Prajak, deze .....
..... is zonder MSM en ik heb met.
Het is dus Glucosamine chondroitine MSM €11,99

Die ik gekocht heb kon ik niet vinden Prajak, deze .....

Het is dus Glucosamine chondroitine MSM €11,99

-
- Volwaardig lid
Dank, Kruidvat dus, ik kon het net nog lezen......
- nbreeker
- Standaard Lid
Ja Glusosamine is hier in Thailand overal verkrijgbaar alleen zijn het hier zakjes met poeder en in Holland zijn het pillen heb ik begrepen.Ik heb het hier vandaan naar Nederland verstuurt,voor m'n broer en die heeft er baat bij.Jeanette schreef:Ben ik ook heel benieuwd naar, het hielp mij prima voor mijn rechter knie, het leek wel een wondermiddel.
Maar een week geleden is mijn rechter knie pijn gaan doen ondanks dat ik het nog steeds slik.
Ik heb die met chondrine en msn van Kruitvat, 120 pillen voor nog geen 12 euro.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Ik ga al weer als een speer hoor, gisteren geen last gehad met de drukte.
Ik verdenk de rode wijn er van dat het ook medische eigenschappen heeft
en - misschien kan ik dat toch wel vertellen aan hoofdzakelijk mannen
- ook het dragen van een panty tot en met gisteren ochtend geeft mij een goede massage en een betere doorbloeding. Dan is de fibro-pijn bijna weg en versterkt die de knie-pijn niet.
(maar ik haat die dingen)
Ik verdenk de rode wijn er van dat het ook medische eigenschappen heeft

(maar ik haat die dingen)

-
- Volwaardig lid
Jeanette, we zijn de jongsten niet meer en ik ben ook nog een stukje minder jong dan jij.
Ik kan het gelukkig nog af zonder pillen met de lage rug door een keer tractie per week en gaat het dan toch mis dan is er Lyrica 75. Tegen de artrosepijnen is niets 'lichts' te krijgen, dat is versleten werk. Hoort bij het leven. Ik typ al met andere vingers dan vroeger en dat went nog snel ook. Pijnstillers zijn de hel voor de lever en als die dan toch stuk moet dan weet ik wel gezelliger dingen -onder de kurk- te vinden.....
Op naar de 100 dus en met goede moed.
Ik kan het gelukkig nog af zonder pillen met de lage rug door een keer tractie per week en gaat het dan toch mis dan is er Lyrica 75. Tegen de artrosepijnen is niets 'lichts' te krijgen, dat is versleten werk. Hoort bij het leven. Ik typ al met andere vingers dan vroeger en dat went nog snel ook. Pijnstillers zijn de hel voor de lever en als die dan toch stuk moet dan weet ik wel gezelliger dingen -onder de kurk- te vinden.....
Op naar de 100 dus en met goede moed.
-
- Volwaardig lid
En dat zijn keuzes die je maakt, ik kies voor dichter bij de 70 kilo komen.
Dat lukt me alleen met een spaarzaam glas rode wijn dus dan moet ik in die weken van lijnen wat meer parac. en soms toch diclofenac slikken.
Woensdag ga ik weer mijn BMI laten berekenen en daarna krijg ik mijn eerste , lipo cavitatie behandeling.
Goed .... je vergokt een paar centen maar je kunt figuurverbetering winnen en dat win ik liever dan geld.

Dat lukt me alleen met een spaarzaam glas rode wijn dus dan moet ik in die weken van lijnen wat meer parac. en soms toch diclofenac slikken.
Woensdag ga ik weer mijn BMI laten berekenen en daarna krijg ik mijn eerste , lipo cavitatie behandeling.
Goed .... je vergokt een paar centen maar je kunt figuurverbetering winnen en dat win ik liever dan geld.

-
- Volwaardig lid
Jeanette, met 100 bedoel ik JAAR...... Dat andere heb ik al opgegeven......