zoektocht ziekenhuis Khon Kaen

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
duiveltjes
komt net kijken
komt net kijken

zoektocht ziekenhuis Khon Kaen

#1 Bericht door duiveltjes » woensdag 03 juli 2013, 11:14

Goedendag allemaal , ik ben nieuw op dit forum ;
ik zou graag hulp willen vragen over een ziekenhuis in Khon Kaen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen !
Mijn dochter en drie andere meisjes moeten een stage van een maand
gaan doen in een ziekenhuis in Khon Kaen , en zouden meer informatie
willen over dit ziekenhuis , want ik kan er niks over terug vinden , heb een kaartje
gekregen met het ziekenhuis en voeg de naam hierbij en een telefoon nummer , met de hoop een adres en situatie en naam
in het nederlands te krijgen , mins zij daar helemaal alleen naartoe moeten en me dit als
moeder heel veel stress bezorg;
PHayean Ziekenhuis
Tel : 04326604546
iedereen alvast bedankt ; :thumbsup:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: zoektocht ziekenhuis Khon Kaen

#2 Bericht door Hua Thale » woensdag 03 juli 2013, 11:52

De naam is op deze lijst ook niet te vinden.
Het ziekenhuis wat er qua naam het dichtste in de buurt komt is Phra Yuen Hospital.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ho ... n_Thailand

Woon er niet in khon Kaen en mijn Thais is het ook niet echt.
Misschien dat iemand anders IN Khon Kaen een belletje voor je wil doen.

Of dat je op een forum als dit

http://www.khonkaen.com/english/forum/f ... ncom-forum

sneller aan je antwoord komt.

Succes
De revolutie eet haar eigen kinderen op.

printen44
Expat
Expat

#3 Bericht door printen44 » woensdag 03 juli 2013, 17:05

Kijk even op Google naar "phra yuen". Daar is een lijst met info. Het stadje ligt 15 km ZW van Khon Kaen in een landelijke omgeving. De website van het overheidsziekenhuis werkt niet

Moet je daar je dochter heen laten gaan? Maar ja, mogelijk veiliger dan de grote stad.

karel
heeft ervaring
heeft ervaring

#4 Bericht door karel » woensdag 03 juli 2013, 17:20

Beste moeder "duiveltjes"

Ik moet je gerust stellen. Het ziekenhuis Phra Yuen is een klein ziekenhuis ongeveer 25 km van
de stad Khon Kaen. Ik ben er zelf al eens geweest toen mijn vrouw een snijwond had opgelopen en
helaas wat hechtigingen nodig waren. Het zag er allemaal netjes uit en het personeel was terzake kundig en zeer vriendelijk.
Phra Yuen is een gemeente waarin vele dorpen zijn opgenomen. Een lokaal ziekenhuis zo te zeggen.
Daarom kunje het ook niet vinden op Internet.

Khon Kaen zelf is een studie en zakenstad met een eigen vliegveld. Er is nauwelijks toerisme. Dus je hoeft je geen zorgen te maken over
allerlei "enge" verhalen zoals deze zijn in b.v. Bangkok of Phuket.
Het universiteitscentrum in Khon Kaen is bijna een dorp in een stad.

Het ziekenhuis in Phra Yuen verricht geen grote operaties. Ernstige zaken gaan naar het hoofdziekenhuis in Khon Kaen.

Het gebied waarin je dochter naar toe gaat heet de Isaan. Men spreekt daar meer de taal van Laos dan Thai
Ikzelf heb daar nog steeds moeilijk mee, echter tijdens het bezoek in het ziekenhuis werd het Engels goed begrepen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd en gerust te hebben gesteld.

Karel.

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Pieter » donderdag 04 juli 2013, 02:26

karel schreef: Dus je hoeft je geen zorgen te maken over
allerlei "enge" verhalen zoals deze zijn in b.v. Bangkok of Phuket.

Karel.
Enge verhalen in Bangkok ??
Tuurlijk gebeurt er wel eens wat in een stad met 10 miljoen mensen maar eigenlijk ongelooflijk weinig engs behalve het verkeer

in heb me in Jakarta (hoewel dat ook meevalt) en manilla veel onveiliger gevoeld

Ik moet altijd lachen als ik de thaise variant van opsporing verzocht zit te kijken

1 keer werden er twee mannen gezocht die geld van een benzinepomp hadden weggehaald
niet met geweld of wapens maar het geld kistje stond onbeheert op een tafel in het midden en in een onbewaakt ogenblik
hadden twee jongens er een greep in gedaan en weggereden met hun bromfiets

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Hua Thale » vrijdag 05 juli 2013, 08:10

Aangezien het maar een leuke gok was met de naam van het ziekenhuis volgens de Wikipedia lijst. ;)
Moeder van de duiveltjes in een doosje had tenslotte heel iets anders opgeschreven zou ik het toch wel leuk vinden om te horen of het correct was. ?
Als dat allemaal het geval is en de stress dus uit de lucht is zijn 'wij' ook weer gelukkig.
Als we dan toch bezig zijn :) is dit een uitwisseling programma met de ' meiden' ?
Waar kunnen we dit in onder brengen Moeder Duiveltjes als ik u niet ontrief met deze vragen.

duiveltjes
komt net kijken
komt net kijken

#7 Bericht door duiveltjes » zaterdag 06 juli 2013, 17:16

goedeavond allemaal , sorry voor het laat reageren maar het was even zoeken hoe ik jullie allemaal persoonlijk kon antwoorden
op dit forum , maar mins het me niet lukt moet ik jullie allemmal samen bedanken voor de antwoorden , ga verder eens naar dit
ziekenhuis informeren , maar het is juist een klein ziekenhuis in een dorp dat we zoeken, de meiden moeten daar ervaring kunnen
opdoen hoe ze daar tewerk gaan en of zij hun nog iets bij kunnen leren , een modern ziekenhuis is wat ze niet willen , mins ze deze stage
geheel gratis doen en hun hulp aanbieden ,
minder stress heb ik natuurlijk niet , want ik wou zelf meegaan voor alle zekerheid , ben er niet gerust in maar zal ze tovh moeten loslaten

Nogmaals iedereen bedankt , en hou jullie verder op de hoogte , van alle gebeurtenissen , en hoe het verder vorderd, als jullie dat willen
natuurlijk!! wil niet dat jullie denken wat een vervelende duivel is dat :oops:

Hua Thale
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#8 Bericht door Hua Thale » zondag 07 juli 2013, 03:07

Goedemorgen Duiveltjes moeder.
Een bericht gaat via PB onderaan het bericht naar wie je iets wil sturen.
Bovenaan de pagina staat FAQ daar staat zo ongeveer de hele werking van het forum vermeld.

De verdere informatie moet wel te vinden zijn bij Google voor zover aanwezig, geen leden zo te zien die er wonen.
Een persoon in de buurt als ik het goed begreep.
Hoe was de naam van die TV serie ook al weer over een ziekenhuis. :?:
Ik zou de ontwikkelingen leuk vinden om te volgen. :thumbsup:

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!

#9 Bericht door rob kaen » maandag 08 juli 2013, 03:32

Ik zou je graag helpen duiveltjes maar ben zelf de duivel hier hahaha op dit forum met enkele waarschuwingen.
Woon 5 km van Phra yean en ben heel goed bekend hier ben getrouwd voor de ampur Phra yean en ken het ziekenhuis heel goed ben er vele malen geweest niet voor mij maar voor familie van mijn vrouw.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#10 Bericht door prajak » maandag 08 juli 2013, 17:27

Rob, wat let je hier een paar fotootjes te plaatsen van dat ziekenhuis en de naaste omgeving ? Als je zo dichtbij woont ? Als je een camera en een fotosite hebt, tenminste.

Ik zit echt te ver weg om mevrouw snel te helpen en ben pas in oktober in Khon Kaen Rama.

rob kaen
Waarschuwing!
Waarschuwing!

#11 Bericht door rob kaen » dinsdag 09 juli 2013, 03:42

Mai mee camera en fotosite Mevr. duiveltjes kan PB sturen geef dan Email ik kan geen PB sturen in verband met waarschuwing

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”