sommige thaiHendrik schreef:3000 baht is voor een thai veel geld.
http://www.youtube.com/watch?v=TA0bpKEi6XY
Pieter
Moderator: Loempia
sommige thaiHendrik schreef:3000 baht is voor een thai veel geld.
Zou je met 3000thb al een heel eind zijn gekomen Bjornie......bjornie schreef:5555555,
Toch moeten ze er met hun fikken vanaf blijven.
En als dat nog niet genoeg is, nu heeft de voor ruit nog eens een barst van bijna 30cm. Van boven naar beneden en dit ongeveer terhoogte van mijn linker oog.
Lekker irritant dus, schoonbroer al gebeld om nieuwe te bestellen.
Sabaai Sabaai
Idd een heel eind, we zien wel, maar ik vrees dat we het nooit zullen weten.ron schreef:Zou je met 3000thb al een heel eind zijn gekomen Bjornie......bjornie schreef:5555555,
Toch moeten ze er met hun fikken vanaf blijven.
En als dat nog niet genoeg is, nu heeft de voor ruit nog eens een barst van bijna 30cm. Van boven naar beneden en dit ongeveer terhoogte van mijn linker oog.
Lekker irritant dus, schoonbroer al gebeld om nieuwe te bestellen.
Sabaai Sabaai![]()
Ron.
Toch simpel om erachter te komen .Borat schreef:Ik krijg t gevoel dat je behoorlijk in de klaag genomen wordt. Waar blijft het stevige gesprek tussen moeder en zoon over dit onderwerp?
Er waren 3 mensen in huis en jij steelt niet van jezelf mag ik hopen.
Aangezien de verdenking op 1 persoon rust, en daar zal dan denk ik wel een reden voor zijn, dan zou je verwachten dat er even om tafel gezeten wordt om 1 en ander helder te krijge.
Wat voor toekomst heeft het anders allemaal als dit niet direct de 1e keer stevig wordt aangepakt.
Op deze manier wordt de gelegenheid voor de 2e keer geschapen, want de farang en moeders worden er toch niet heel boos om en t wordt met de mantel der liefde bedekt, althans dat is t gevoel dat ik krijg na het lezen van dit verhaal.
he zwarte Pietron schreef:
Pieter schreef:he zwarte Pietron schreef:
Pieter