Bij het plaatsen van de bestelling krijg ik steeds de melding dat ik een ander adres moet kiezen. Normale post komt altijd goed aan.
Levert Amazon wellicht niet langer af in Thailand?
amazon bestelling met Thais afleveradres
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: amazon bestelling met Thais afleveradres
Heb je het bij de Amerikaanse site van Amazon geprobeerd. Ik heb verleden jaar via deze site dingen besteld en kreeg ze keurig in Nederland binnen. Ik moest wel een waarborgsom betalen voor de invoerrechten.
Laat ons weten of dit wel lukt.
Laat ons weten of dit wel lukt.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
- v@go
- Volwaardig lid
het kan ook zijn dat je creditcard geregistreerd staat bij een Nederlandse bank en dat je dan je goederen niet in Thailand geleverd kunt krijgen.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- Jos Flachs
- Expat
Neem even contact op met de Amazon waar je geboekt hebt. Ik heb een aantal boeken via Amazon in Amerika besteld, die kwamen zonder problemen aan.
Een vriend van me besteld regelmatig spellen (boardgames) via het Internet. Die zijn allemaal aangekomen behalve een spel. De koning van Siam. Hij heeft het twee keer geprobeerd, nooit aangekomen. Drie keer Eenmaal raden waarom. Die spellen zaten in een neutrale verpakking, dus de post houdt donders goed in de gaten wat Thailand per post binnen komt.
Een vriend van me besteld regelmatig spellen (boardgames) via het Internet. Die zijn allemaal aangekomen behalve een spel. De koning van Siam. Hij heeft het twee keer geprobeerd, nooit aangekomen. Drie keer Eenmaal raden waarom. Die spellen zaten in een neutrale verpakking, dus de post houdt donders goed in de gaten wat Thailand per post binnen komt.
-
- Volwaardig lid
Goed te weten dat het wel kan, bedankt!Jos Flachs schreef:Neem even contact op met de Amazon waar je geboekt hebt. Ik heb een aantal boeken via Amazon in Amerika besteld, die kwamen zonder problemen aan.
- Jos Flachs
- Expat
Zolang je 'The King never smiles' niet besteld is er geen probleem. Hou er wel rekening mee dat pakketten soms beschadigen of helemaal niet aankomen. Is zeker niet de regel, maar hou er wel rekening mee. Persoonlijk heb ik meer problemen met de NL post dan de Th post ondervonden.