Willem Khon Kaen is niet meer onder ons
-
- Volwaardig lid
Re: Willem Khon Kaen is niet meer onder ons
Ik mis Willem......
-
- Expat
Goh... Mystic dat jij dat nu ook zo voelt ondanks dat je het vaak oneens was met Willem,denk nog vaak aan hem , vandaag heb ik toto ontmoet en veel over Willem gesproken
-
- Volwaardig lid
Ik was het vaak oneens met KK, maar ik durf te zeggen dat we een echte haat liefde verhouding hadden,
Had hij nog geleefd, was ik zeker op zijn uitnodiging ingegaan om eens langs te komen..... met haring, ik had de gekke man graag eens willen ontmoeten,
Had hij nog geleefd, was ik zeker op zijn uitnodiging ingegaan om eens langs te komen..... met haring, ik had de gekke man graag eens willen ontmoeten,
-
Ik was het soms niet eens met Willem, maar vaak wel. Bovendien had de man een groot gevoel voor humor, vooral dat mis ik. Over ruim twee weken zou ik weer bij hem op bezoek gaan, maar helaas..
CharlieA
CharlieA
-
- heeft ervaring
Een aantal maanden niet meer op dit forum geweest, omdat ik te druk was met werk en andere Thailand-bezigheden etc etc en sinds lange tijd kom ik weer ff langs en zie dit bericht staan.....das wel ff schrikken. Ook ik kende Willem KK niet persoonlijk, maar had vaak de grootste lol om z'n postings hier op dit forum.....een beetje laat, maar daarom niet minder gemeend: het ga je goed Willem !!!!
- serpay
- Volwaardig lid
willem mart kijk vanaf boven en ..................
als ze het hier dan over echte thailand rotte hebben mis ik jullie nog iedere dag.
als ze het hier dan over echte thailand rotte hebben mis ik jullie nog iedere dag.