Loe schreef:Pieter,
die prijzen van jouw zijn meer dan 5 jaar geleden alles hier is 2 maal zo duur nu.
Ja 2 keer 5000 is 10.000 euro
of nog steeds denk ik in de provincie <15.000 euro voor huis(je) + land
nu komt het ... land ????
Mijn vrouw heeft dat stuk daar voor xxxxxxxx van papa gekocht
is nu 3 miljoen THB waard?? voor 7 Ray met Palmoil trees ???
denk het wel
Als je niet in Thailand bent en er boven op zit geen huis kopen
I was laatst in BKK bij een Thaise uit NL, 10 jaar in NL geweest kind met een NL man.
Geld gespaard om een stuk land te kopen van zeg 120 m2 in BKK in een straatje waar je je auto niet kan parkeren
of te wel small.
tussen twee krotten/varkensstallen een ... TOWNHOUSE laten bouwen
Broer van haar had alles geregeld en toezicht gehouden????
Ze vroeg mij wat denk je dat het huis gekost heeft .. dus ik schat 1.5 Miljoen ...
Neeeeeeeee 4.2 Mijoen... nieuw huis met de scheuren in de dragende balken er gratis bij.
Nu was die dame wel niet het lichtende pad want toen we uit NL vertrokken wilde ze ons bankstel over nemen voor 500 euro terwijl
wij het voor 550 euro nieuw hadden gekocht..... maar toch wie is er nu rijk van geworden????????
Ik hoor wel meer verhalen van mensen die in de wapwap wat neer laten zetten
na 5 jaar staat het of op in storten en soms is de prijs het 4 voudige van wat het werkelijk gekost heeft
Onderhoud kent men niet zo in deze streken en als het niet door wat beschaving permanent bewoond wordt en op de paar jaar
geschilderd word en de houten deuren vervangen kun je je huis(je) na 10 jaar weggooien anders na 20 jaar
Is niet zo erg een nieuwe zetten kost 1 a 1.5 Miljoen THB maar het is wel de waarheid
Pieter