Gisteren ben ik vertrokken naar LOS,
Voor de 1ste maal heb ik gevlogen met austrian airways, en dat is heel goed mee gevallen.
36u op voorhand al online ingecheckt, dus gisteren gewoon bagage drop off moeten doen.
Dat stewardesje zei tegen mij gate A51 meneer, ik nog rustig een broodje eten en iets drinken rond 19u30 was de boarding dus tegen 19 ging ik rustig naar daar, ik zet me daar neer op een stoeltje, om 19u40 hoor ik daar nog niets van boarding en dat begon ik wel wat vreemd te vinden.
Dan ga ik maar eens kijken op de schermen (ik geloofde dus volledig die dame aan de incheck (drop off) balie).
Blijkt dus dat de gate veranderd is van A51 naar A65 en ik heb daar toch nergens iets horen afroepen hoor, maar goed was nog op tijd voor de vlucht naar Wenen, dus ik was gelukkig.
Na anderhalf uur aangekomen in Wenen, peukje gerookt en dan richting de gate voor de vlucht naar Bangkok, was wel een heel eindje lopen maar had anderhalf uur dus dat viel nog goed te doen.
Tussendoor nog een peukje dat we verder konden voor de nakende vlucht van 10u, boarding goed verlopen en en eenmaal in het vliegtuig mijn stoel op gezocht te hebben kwam ik tot de verbazing dat ik 4 stoelen voor mezelf had, wat ik wel heel leuk vond en op tijd vertrokken in Wenen.
Piloot roept af welkom op de vlucht naar bkk, bla bla bla en de vlucht duurt 9u ipv 10u.
Vond ik alles behalve slecht nieuws maar ik kan mijn Moo niet meer verwittigen dat ze vroeger naar swampie moest komen.
Ochja een uurtje rondlopen en paspoortcontrole en bagage wachten en de tijd is zo om denk je dan maar, maar niets is minder waar.
Na een perfecte vlucht landen we op swampie, ik direct mijn phone op gezet en naar Chaba gebeld dat ik al geland was, hoe kan dat nu zei ze, ik zei ik heb de piloot 500 Baht gegeven zodat ik sneller bij jou kon zijn. (Vandaag kan ik al niets meer mis doen)

De deuren gaan open en we mogen het vliegtuig verlaten, tot mijn verbazing zijn wij gestopt aan de gate recht tegenover de paspoortcontrole (y).
Paspoortcontrole stond 1 man voor mij, alle tegen ik aan de lijn kwam was het al mijn beurt, en hoppa 5 min en sta al op mijn bagage te wachten, 5 min later zag ik dat mijn koffer al afgedwarreld kwam. En nog eens 5 min om rustig naar de uitgang te begeven. 1ste keer in 7 jaar tijd dat ik hier op swampie na 15 min al buiten stond een peukje te roken, in afwachting van mijn tirak.

Ze kwam samen met haar neef, die is alleen terug gereden met mijn grote koffer en ik heb samen met Chaba de city line genomen richting NASA Vegas hotel, na 20 min waren we aan het hotel aangekomen. Snel een douche genomen en gauw iets gaan eten want ik rammelde van de honger. Dan ff een tochtje langs hotel gelopen en ook nog eens een stortbui over ons heen gekregen. Maar al bij al hadden we nog geluk dat we zo halvelings konden schuilen.
Nu bedje in en beetje op krachten komen om vanaf morgen ten volle van de vakantie te kunnen genieten.
To be continued

Slaapwel iedereen.
Mvg. Bjorn.