Bangkok Hospitaal in Udon Thani.

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Bangkok Hospitaal in Udon Thani.

#1 Bericht door nbreeker » maandag 03 juni 2013, 01:41

Sinds een tijdje hebben we hier in Udon Thani ook een Bangkok Hospitaal ik was er nog niet geweest want ik ging en ga altijd naar het AEKUdon Hospitaal.
Daar heb ik me zeer kort geleden nog van een cyste aan de zijkant van m’n hoofd laten verlossen ,en na 3 weken met de hechtingen te hebben gelopen ben ik die nu ook kwijt en je ziet er niets meer van aangezien m’n haar wat ik nog in overvloed heb er inmiddels over heen groeit en het lidteken bedekt.

Maar nu wilde ik afgelopen Zaterdag naar de tandarts samen met m’n zoon van 16 en die zeteld in het nu genaamde Bangkok Hospitaal.
Het is enorm in het voordeel veanderd ze zijn nog steeds volop aan het werk maar het resultaat mag er zijn,veel glas en modern materialen de trap die je opmoest naar de tandarts is tijdelijk afgeschermd daar wordt nu een escalator geinstalleerd en alles is opnieuw geschilderd.

Als je aan komt lopen wordt je al benaderd door een persoon die half buigend naar je toekomt en aan je vraagt of je de dokter komt bezoeken en je naar de receptie wil begeleiden,maar ik overtuigde hem dat ik de weg wel wist.

Eenmaal binnen loopt er een overvloed aan personeel en wordt je vlot geholpen na het invullen van diverse papieren en je handtekening met een foto mag je naar binnen daar we een afspraak hadden.

Met de lift naar de tweede verdieping daar de trap onbruikbaar was en we bij de tandarts aankwamen we hoefden ons niet te melden want ze wisten onze namen al,en werd ik meegenomen om m’n bloeddruk te meten ik zeg ik kom hier om tandsteen te verwijderen ja maar evengoed bloeddruk meten ,toen naar de martelkamer en mocht ik in de stoel plaats nemen en werd me gevraagd waar ik voor kwam dus ik zeg voor tandsteen verwijderen nu zei de tandarts dat kost 600 bath,ook voor dit vroeg ik waarop ik het grootste gedeelt van mijn tanden uit mijn mond haalde en er zes tanden overbleven om gereinigd te worden ze moest lachen en zei dat is een beetje erg duur nee nu kost het 400 bath ik zei ok en ze ging haar gang nadat ik nog een motorbril opgezet kreeg.

Na mij was m’n zoon aan de beurt,ook eerst bloed druk meten en toen naar de tandarts nu die kwam terug geen gaatjes maar wel net als ik ook tandsteen verwijderd,daarna werden we begeleid naar de cassiere in de hal beneden en werd er bij ieder van ons 110 bath service kosten bij opgeteld en waren we voor 1220 bath weer allebei het mannetje,waarop we weer huiswaarts keerde.

Dit hospitaal is het 29ste hospital van de Bangkok groep las ik in een pamphlet terwijl ik zat te wachten.
Maar het is wel een aanwinst voor Udon Thani zoals zoveel dingen die hier in die acht jaar dat ik hier woon enorm zijn verbeterd.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

euromonkey
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bangkok Hospitaal in Udon Thani.

#2 Bericht door euromonkey » maandag 03 juni 2013, 04:56

Ik geloof graag dat de service goed is.
Maar de rekeningen die hun uitschrijven kan ik niet betalen.
Van de winter ben ik me rot geschrokken van de prijzen invergelijking met de oude Panyavejinter ziekenhuis.
Mijn eerste optie nu is het militaire ziekenhuis.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#3 Bericht door nbreeker » maandag 03 juni 2013, 05:36

euromonkey schreef:Ik geloof graag dat de service goed is.
Maar de rekeningen die hun uitschrijven kan ik niet betalen.
Van de winter ben ik me rot geschrokken van de prijzen invergelijking met de oude Panyavejinter ziekenhuis.
Mijn eerste optie nu is het militaire ziekenhuis.
Ja daar kun je nog wel eens gelijk in hebben,ik kreeg die indruk ook alleen ik denk aan de tandarts kan ik me geen buil vallen.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door NieTan » dinsdag 04 juni 2013, 21:29

Bangkok hospital goede service en kennis maar schofterig duur!

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door ron » dinsdag 04 juni 2013, 22:20

NieTan schreef:Bangkok hospital goede service en kennis maar schofterig duur!

Yep...no money,no care!!

Afbeelding

Ron. :happyno:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”