Ik vind dit....
http://www.thaivisa.com/330-0.html
...maar hoe actueel het is weet ik niet.
Hum, wat mag je eigenlijk nog wel als farang ? Geld uitgeven mag wel....
Voor farang verboden beroepen/activiteiten
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Re: Voor farang verboden beroepen/activiteiten
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
- Pieter
- Volwaardig lid
Voor Ron dus
als je een sjekkie draait ben je aan het werk en dat mag niet
kijk maar eens naar beroep 33 in deze lijst
http://www.bia.co.th/023.html
Ik zal de volgende keer toch maar zo'n sigareten rol machine meenemen als ik jouw was

Pieter
Ik zal de volgende keer toch maar zo'n sigareten rol machine meenemen als ik jouw was
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Hallo Pieter.
De shag is al weer een tijdje op jammer genoeg.
Heb wel een shop gevonden waar ze zware van Nelle verkopen,en waar het ook echt wel vers is,maar de prijs stuit mij al een tijdje tegen de borst..uche,uche....uche!
Heb dit de laatste maanden daar wel steeds gehaald maar de prijs is mij nu net iets te hoog (380thb) om speciaal even naar Jomtien te rijden om een pakje te kopen.
Had twee maanden terug daar een slof van 10 pakjes gehaald,maar bemerkte dat de laatste pakjes aan uitdrogings-verschijnselen gingen lijden.
Was niet meer te pruimen,en vond dat zonde van het geld.
Ben nu aan de Marlboro,welke ik normaal alleen in Nederland in de auto rook,en als ik geen zin heb om te draaien.
Had in Laos een paar sloffen gekocht (Marlboro=500thb per 10 pakjes) en dat scheelde bijna de helft met Thailand.
Ook werd er een ander merk aangeboden
voor 150thb per 10 pakjes.
Heb voor de gein zo,n slof erbij genomen met de wetenschap dat het helemaal niet te roken zou zijn.
Wat kan je nu kopen voor 15thb per pakje,bedacht ik mij.........
Toen ik vroeger als zeeman wel eens Bastos kocht in Le Havre,beviel die sigaret mij wel,maar dacht dat deze Bastos uit Vietnam wel "anders"zou wezen.
Nu blijkt dat die ene goedkope slof sigaretten gewoon een prima produkt is en veel beter is dan Marlboro.
Jammer dat ik dat nu pas ontdek,had weer een boel thb gescheeld....
Zo zie je maar weer,goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn.
Groet,Ron.
De shag is al weer een tijdje op jammer genoeg.
Heb wel een shop gevonden waar ze zware van Nelle verkopen,en waar het ook echt wel vers is,maar de prijs stuit mij al een tijdje tegen de borst..uche,uche....uche!
Heb dit de laatste maanden daar wel steeds gehaald maar de prijs is mij nu net iets te hoog (380thb) om speciaal even naar Jomtien te rijden om een pakje te kopen.
Had twee maanden terug daar een slof van 10 pakjes gehaald,maar bemerkte dat de laatste pakjes aan uitdrogings-verschijnselen gingen lijden.
Was niet meer te pruimen,en vond dat zonde van het geld.
Ben nu aan de Marlboro,welke ik normaal alleen in Nederland in de auto rook,en als ik geen zin heb om te draaien.
Had in Laos een paar sloffen gekocht (Marlboro=500thb per 10 pakjes) en dat scheelde bijna de helft met Thailand.
Ook werd er een ander merk aangeboden

Heb voor de gein zo,n slof erbij genomen met de wetenschap dat het helemaal niet te roken zou zijn.
Wat kan je nu kopen voor 15thb per pakje,bedacht ik mij.........
Toen ik vroeger als zeeman wel eens Bastos kocht in Le Havre,beviel die sigaret mij wel,maar dacht dat deze Bastos uit Vietnam wel "anders"zou wezen.
Nu blijkt dat die ene goedkope slof sigaretten gewoon een prima produkt is en veel beter is dan Marlboro.
Jammer dat ik dat nu pas ontdek,had weer een boel thb gescheeld....

Zo zie je maar weer,goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn.
Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
door hen
-
- Volwaardig lid
Dacht eigenlijk dat je een geintje maakte Pieter,en had dus de link niet aangeklikt.Pieter schreef:Voor Ron dus
Pieter
Nu dus wel.........gekkenhuis,niet dan!?
Groet,Ron.
"Zij die dansen
door hen
door hen