Weet niet of ik deze persoon zijn naam kan vermelden,i.v.m. het geheime recept van de hamburgers.
Tegenwoordig is bedrijfs-spionnage een groot gebeuren en wil ik daar mijn handen niet aan branden.....rijmt ook nog.

Groet,Ron.
Moderator: Loempia
Nee Wouter, het was een links-gewaardeerd lid...Wouter_Udon schreef:ron schreef:Kom net bij een gewaardeerd forum-lid vandaan,welke ons onthaalde met kreukel-friet met hamburgertjes......
Denk dat de vrouw des huizes kan mee-concureren met haar hamburgers,in de grote snackstrijd in dit topic.![]()
Groet,Ron.
Was dat een ondergewaardeerd of overgewaardeerd lid?![]()
Als ik het zo lees moet ik mijn vraag herwaarderen.RuudThai schreef:Nee Wouter, het was een links-gewaardeerd lid...Wouter_Udon schreef:ron schreef:Kom net bij een gewaardeerd forum-lid vandaan,welke ons onthaalde met kreukel-friet met hamburgertjes......
Denk dat de vrouw des huizes kan mee-concureren met haar hamburgers,in de grote snackstrijd in dit topic.![]()
Groet,Ron.
Was dat een ondergewaardeerd of overgewaardeerd lid?![]()
![]()
Dus tevens bij dezen een opgewaardeerd lid
.
En de beoordeling van de hamburgers en vooral de vermeende fabrikante daarvan is enigszins overgewaardeerd want ze zijn gewoon te koop bij de ondergewaardeerde Makro alwaar ze afgewaardeerd in de aanbieding lagen.....![]()
Maar het was wel gezellig!