Thaise vertegenwoordiging naar kroning WA?

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
RuudThai
Expat
Expat

Thaise vertegenwoordiging naar kroning WA?

#1 Bericht door RuudThai » donderdag 25 april 2013, 17:54

Ik zit mij net af te vragen wie van de Thaise koninklijke familie bij de inhuldiging van Willem-Alexander zal zijn.
Het is gebruikelijk dat er dan geen gekroonde hoofden aanwezig zijn maar hun opvolgers.
In Thailand zou dat dus kroonprins Vajiralongkorn moeten zijn, maar die zie je eigenlijk nooit naar dit soort gelegenheden gaan. Wel gaat altijd prinses Sirindhorn, bijv. ook naar het huwelijk van W-A met Maxima.
Een beetje vreemd maar de koning heeft haar ook de titel van kroonprinses gegeven hoewel dat wettelijk niet zou kunnen.
Dus ik ben wel benieuwd hoe deze gevoeligheid weer wordt opgelost!

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise vertegenwoordiging naar kroning WA?

#2 Bericht door prajak » donderdag 25 april 2013, 17:56

Dinsdagnamiddag TV kijken. Simpel en eenvoudig, heer Ruudthai. Maar of het mij interesseert welke Thai daar komt ? Ik ga niet eens kijken.

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Bean » donderdag 25 april 2013, 18:29

prajak schreef:Dinsdagnamiddag TV kijken. Simpel en eenvoudig, heer Ruudthai. Maar of het mij interesseert welke Thai daar komt ? Ik ga niet eens kijken.
Als het U niet interesseert heer Prajak waarom reageerd U dan op de post .

Heer Ruud weet echt wel dat het op BVN komt.

Het stond gewoon in de krant.
http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 04360.html

Graag gedaan heer Ruud .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door prajak » vrijdag 26 april 2013, 00:28

"...Heer Ruud weet echt wel dat het op BVN komt...."

Echt ? :giggle:

Bah bah, wat vroeg vandaag weer. Gelukkig de laatste dag dat junior zo vroeg naar school moet worden gebracht door mij.... Nu rust tot 16 mei, en dan doet de schoolbus het weer voor me.....

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Pieter » vrijdag 26 april 2013, 01:41

Deze koning is zelf de zoon van de 69ste zoon van rama V 's 4e vrouw

Als je net als in NL voor de oudste gaat en de opvolger van de opvolger wil sturen moet je
naar het inmiddels volwassen oudste zoontje in USA gaan
Die is inmiddel volledig doodgezwegen net als zijn moeder en is zelfs van oude foto's weg gephotosjopt

naam : Prince Juthavachara Mahidol, born 29 August 1979 (age 33)

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#6 Bericht door nbreeker » vrijdag 26 april 2013, 02:18

prajak schreef:"...Heer Ruud weet echt wel dat het op BVN komt...."

Bah bah, wat vroeg vandaag weer. Gelukkig de laatste dag dat junior zo vroeg naar school moet worden gebracht door mij.... Nu rust tot 16 mei, en dan doet de schoolbus het weer voor me.....
Iedere dag s'morgens om zes uur na dat ik een kop groene thee heb gedronken laad ik m'n twee honden in de motor met zijspan en rij naar het meer hier vlakbij om ze uit te laten,voorheen liet ik ze los lopen maar dat resulteerde dat ze steed verder weg liepen en ik steeds langer nodig had om ze weer in het bakkie te krijgen.En ik zat dan op de motor te wachten.
De laatse keer dat ik ze los liet lopen ben ik een uur bezig geweest voordat ik moeder en zoon weer terug had dus dat ging niet goed,nu lopen ze iedere aan een lijn van 5 meter en loop ik er achter het zijn twee flinke honden dus ik moet ook doorstappen maar het resultaat is dat ik me veel fitter voel en er zelfs naar uit kijk om met m'n honden op stap te gaan.Ik wilde nooit aan jogging doen ik geloofde daar niet zo in maar nu ik bezig ben en toch flink door loop voel ik bij mezelf dat het me goed doet.
Weer thuis gekomen verzorg ik de honden en dan ontbijten en een douche en ik ben weer het mannetje.Zomaar een ervaring misschien heeft iemand er wat aan.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#7 Bericht door Pieter » vrijdag 26 april 2013, 02:25

nbreeker schreef:

Iedere dag s'morgens om zes uur na dat ik een kop groene thee heb gedronken laad ik m'n twee honden in de motor met zijspan en rij naar het meer hier vlakbij om ze uit te laten,voorheen liet ik ze los lopen maar dat resulteerde dat ze steed verder weg liepen en ik steeds langer nodig had om ze weer in het bakkie te krijgen.En ik zat dan op de motor te wachten.
De laatse keer dat ik ze los liet lopen ben ik een uur bezig geweest voordat ik moeder en zoon weer terug had dus dat ging niet goed,nu lopen ze iedere aan een lijn van 5 meter en loop ik er achter het zijn twee flinke honden dus ik moet ook doorstappen maar het resultaat is dat ik me veel fitter voel en er zelfs naar uit kijk om met m'n honden op stap te gaan.Ik wilde nooit aan jogging doen ik geloofde daar niet zo in maar nu ik bezig ben en toch flink door loop voel ik bij mezelf dat het me goed doet.
Weer thuis gekomen verzorg ik de honden en dan ontbijten en een douche en ik ben weer het mannetje.Zomaar een ervaring misschien heeft iemand er wat aan.
ik zou wat husky's aanschaffen die trekken nog veel harder wordt je nog gezonder

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#8 Bericht door nbreeker » vrijdag 26 april 2013, 02:52

Pieter schreef:
nbreeker schreef:

ik zou wat husky's aanschaffen die trekken nog veel harder wordt je nog gezonder
Pieter
Is dit nu humor,ik moet even wachten ik zit te schudden van het lachen,jij geef altijd van die grappige antwoorden Pieter heb je die van je psychiater.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#9 Bericht door Pieter » vrijdag 26 april 2013, 03:03

nbreeker schreef:
Pieter schreef: ik zou wat husky's aanschaffen die trekken nog veel harder wordt je nog gezonder
Pieter
Is dit nu humor,ik moet even wachten ik zit te schudden van het lachen,jij geef altijd van die grappige antwoorden Pieter heb je die van je psychiater.
Nee mijn zielenknijpert houdt alleen van poesjes

(en die knijpt hij ook nog als het donker is)

Klinkt vreemd maar bij ons in het hofje (Moo Baan) woont er een gesjeesde Thai die waarschijnlijk van gekkigheid niet weet wat die moet doen
die heeft drie alaska Husky's (die grote)
die moet hij ook in twee etappes uitlaten anders kan hij dat echt niet aan
verder zitten die honden verder de hele dag in een airco ruimte want anders vallen ze om denk ik

en nu weer terug naar wimlex

http://www.nrc.nl/youp/2013/04/20/973amateurtoneel/

Pieter

RuudThai
Expat
Expat

#10 Bericht door RuudThai » vrijdag 26 april 2013, 09:06

Bean schreef:
prajak schreef:Dinsdagnamiddag TV kijken. Simpel en eenvoudig, heer Ruudthai. Maar of het mij interesseert welke Thai daar komt ? Ik ga niet eens kijken.
Als het U niet interesseert heer Prajak waarom reageerd U dan op de post .

Heer Ruud weet echt wel dat het op BVN komt.

Het stond gewoon in de krant.
http://www.nationmultimedia.com/breakin ... 04360.html

Graag gedaan heer Ruud .
Inderdaad bedankt, ik was het niet tegengekomen in de plaatselijke roddelpers.
Oplossing op z'n Thais dus: ze gaan allebei ;) :giggle:
Kan de kroonprins daarna gelijk door naar Duitsland voor z'n periodieke medische behandeling. En de kroonprinses loopt misschien tussen al dat blauwe bloed nog een huwelijkskandidaat (m/v) tegen het lijf.
Is er gecheckt of alle rekeningen van Thai Airways zijn betaald? Vorig jaar nog werd het vliegtuig van de kroonprins (toen die dus in Duitsland was voor z'n periodieke behandeling) aan de ketting gelegd wegens één of andere onbetaalde rekening. En moest hij terug met een 'gewoon' lijntoestel van Thai Air.
Zo'n afgang wil hij natuurlijk niet meer meemaken. :Whistle: :happyno:

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door pong » vrijdag 26 april 2013, 11:44

De TG komt dagelijks in Duitsland-zelfs zowel in FRA als MUC-dus dat zal wel meevallen. Het zal niet meevallen voor de hoge pieten die net die dagen first cl. op TG hebben geboekt-die worden eruitgedonderd, vanwege de hoge flyers. Het was overigens destijds een strijd/proces met beslagleggen van een Duitse firma die nog meende onbetaalde rekeningen ergens in Thailand te hebben, niet specifiek vanwege dat vliegtuig zelf.
Hier in NL wemelt het van de blaadjes in dit kader: las gister nog zo'n weggevertje met welke kroonprins/ess/en er her en der in deze aardkloot nog op het vergaan van de voorganger wachten: nr. 1 uiteraard die Charles in GB, de Thaise lotgenoot kwam op plek 2 of 3.
De stad wemelt helaas van de toeristen hier-nog erger als BKK in het allerdrukste tijd op de allerdrukste plek, verkeer is een ramp, alle aanwoners/winkelneringdoenden langsheen de Dam worden er die dagen uitgebonjourd-aan 500 eur vergoeding per dag.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”