backpakken
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
backpakken
hey
we zouden eind september voor 14 dagen naar thailand gaan , zouden op bangkok landen daar paar dagen blijven en zo afreizen naar phuket en dan met vlieger terug naar bangkok voor naar huis te vliegen .
iemand enige ervaring en sugesties voor de dagen op te vullen
mvg serge
we zouden eind september voor 14 dagen naar thailand gaan , zouden op bangkok landen daar paar dagen blijven en zo afreizen naar phuket en dan met vlieger terug naar bangkok voor naar huis te vliegen .
mvg serge
-
- Expat
Re: backpakken
Dus je hebt een vakantie geboekt,maar je weet (nog) niet wat te doen?sergeke338 schreef:hey
mvg serge

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Nee, hij/zij weet niet hoe te gaan van Bangkok naar Phuket.
En als backpacker doe je dat langzaam en met lokaal vervoer en dat kan per trein of met bus en na 150 km uitstappen en een dorp zoeken en genieten van zee, natuurparken en vooral het lokale eten. Dan is hij na 6 dagen op Phuket en kan nog een paar dagen strand bezoeken.
En als backpacker doe je dat langzaam en met lokaal vervoer en dat kan per trein of met bus en na 150 km uitstappen en een dorp zoeken en genieten van zee, natuurparken en vooral het lokale eten. Dan is hij na 6 dagen op Phuket en kan nog een paar dagen strand bezoeken.
- RuudThai
- Expat
"En als backpacker doe je dat langzaam en met lokaal vervoer en dat kan per trein of met bus"
Vroeger heb ik in Europa wel gelift als backpacker maar dat zie je helemaal niet in Thailand!
Vroeger heb ik in Europa wel gelift als backpacker maar dat zie je helemaal niet in Thailand!
-
- Volwaardig lid
Dus julie gaan NIET,als ik jou bericht zo lees...sergeke338 schreef:hey
mvg serge
"zouden" naar Thailand gaan.....maar waarom niet?
"zouden" op Bangkok landen.......waar landen julie nu dan?
"met de vlieger terug naar Bangkok".............moet wel een flinke vlieger wezen,of heet jij Niels Holgerson......met Akka de Gans?
"de dagen opvullen"............tot eind september?? Neem een vakantiebaantje.......
Denk dat dit weer een grap is van een oude bekende...?!
Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
- RuudThai
- Expat
Ron, het kan ook gewoon een heel jong iemand zijn die de tegenwoordige 'snelle' taal gebruikt. En het 'zouden' met een andere bedoeling gebruikt dan wij als oudere generatie zouden doen...

-
- Volwaardig lid
"...en sugesties voor de dagen op te vullen.."
Het Nederlands is klaten van de baak maar zo praat de jeugd tegenwoordig. Maar ik denk dat als die meneer/mevrouw het backpacken achter de rug heeft dat men ons vertelt hoe het is bevallen. En als we niks meer van hem/haar/het horen hebben we er weer een bij....een amlokees of urbulant die hier niks te zoeken heeft.
Mijn daarnavolgende artikel gaat heten :Tussen haakse slijper en plintenladder zit een meter hansaplast.
En nu ga ik pitten.
Het Nederlands is klaten van de baak maar zo praat de jeugd tegenwoordig. Maar ik denk dat als die meneer/mevrouw het backpacken achter de rug heeft dat men ons vertelt hoe het is bevallen. En als we niks meer van hem/haar/het horen hebben we er weer een bij....een amlokees of urbulant die hier niks te zoeken heeft.
Mijn daarnavolgende artikel gaat heten :Tussen haakse slijper en plintenladder zit een meter hansaplast.
En nu ga ik pitten.
-
- kenner
Vlieg vanaf BKK naar Krabi om daar een dag of 3 te verblijven, dan door naar Khao Sok voor 3 dagen en vanuit daar naar Phuket voor de afsluitende dagen.
Makkelijk en niet al te duur via air asia, en de afstanden tussen de 3 plaatsen zijn ook niet al te groot.
Of sla Khao Sok over en ga naar Phuket via Phi Phi eiland, ook zeer mooi.
Makkelijk en niet al te duur via air asia, en de afstanden tussen de 3 plaatsen zijn ook niet al te groot.
Of sla Khao Sok over en ga naar Phuket via Phi Phi eiland, ook zeer mooi.
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Boris is een hoop van zijn geld al weer kwijtgeraakt als hij nu moet gaan backpakken.
Wat is dat eigenlijk: 'backpakken'?
Een nieuwerwets gebruik van het werkwoord "teruggrijpen"?
Dit is me het forum wel...
En hoppa...
Wat is dat eigenlijk: 'backpakken'?
Een nieuwerwets gebruik van het werkwoord "teruggrijpen"?
Dit is me het forum wel...
En hoppa...
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Expat
Omdat hij/zij het woord vlieger gebruikt denk ik dat sergeke338 een belg is?
Mijn Belgisch is niet zo goed dat ik weet of het woord zouden daar zo gebruikt wordt.

Mijn Belgisch is niet zo goed dat ik weet of het woord zouden daar zo gebruikt wordt.
หลงรัก