prajak schreef:Lastig, geen water. Geen douche, geen wc doortrekken, geen wasmachine. Een 500 of + liter tank is zo duur niet en een pomp ook niet. Kun je altijd een dag vooruit. Maar ja, als je in een condo woont op zoveel hoog dan werkt dat niet.
Ik moet een tank hebben en daarachter een pomp. De waterdruk is op de heuveltop waar ik woon zo laag dat de warmwatervoorziening niet werkt.
Bedankt Prajak
Is zeer vervelend, douche en toilet niet te gebruiken toevallig een grote afwas.
En een was machine die niet meer werkte.
Heeft uiteindelijk geduurd van 12 uur in de middag tot eind van de ochtend de volgende dag.
Heb een blauwe tank niet aangesloten maar wel achter het huis.
Dus handig om hier water in te doen.
Inmiddels heb ik van verschillende kanten gehoord dat toiletten geluid maakten en bruin water omhoog kwam.
Wat ik ook had natuurlijk toen alles weer werkte.
En weigering van tijdelijk geen water, Pattaya is dus bezig met leidingen en wie het niet heeft geluk.
Maakte een vijver schoon voor een vriend, en was aan het vullen nadat ik pompen had verschoond en filter.
Ik ben doordat het water lang duurt voordat de vijver weer vol is gezegt op te letten en kraan uit te zetten nadat de vijver gevuld was, en ook van hem kreeg ik een telefoontje met geluk kon water een period uit gezet worden.
De toiletten maakten geluid met gebubbel en bruin water, en liep ook in de juist verschoonde vijver.
Dus gelukkig snel uitgezet, maar mijn water probleem was dus later niet alleen mijn probleem.
Bedankt voor tips prajak.
Robert.