MIJN FOUT Hulpvraag
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: MIJN FOUT Hulpvraag
Er komt steeds meer lijn in.
Ruudthai belt morgenmiddag met de gemeente van Marcel en met een hulpinstantie waar Marcel bekend is. Dan is in ieder geval bekend dat Marcel op de stoep komt staan.
Willen die instanties ook zorgen voor vervoerskosten dan is dat fijn en komt de vraag op hoe lang dat gaat duren. Is hun geld hier dan betaal ik het gestorte geld terug.
In het andere geval gaat het geld van de forumleden in baht naar de bankrekening van Yandre/Andre in Bangkok die het in beheer houdt en samen met Marcel het ticket gaat wijzigen. Yandre biedt Marcel op de reisdag eten aan en een douche en zorgt voor vervoer naar S-poem.
Ik denk dat we maandagavond meer weten.
Marcel verblijft nu tijdelijk in een guesthouse en moet wat tot rust komen. Ik stel voor dat het contact met Marcel uitsluitend via Henk Korat loopt en straks via Yandre.
Driver vangt Marcel op in Arnhem en brengt hem naar diens bestemming.
All's well that ends well.....
Ruudthai belt morgenmiddag met de gemeente van Marcel en met een hulpinstantie waar Marcel bekend is. Dan is in ieder geval bekend dat Marcel op de stoep komt staan.
Willen die instanties ook zorgen voor vervoerskosten dan is dat fijn en komt de vraag op hoe lang dat gaat duren. Is hun geld hier dan betaal ik het gestorte geld terug.
In het andere geval gaat het geld van de forumleden in baht naar de bankrekening van Yandre/Andre in Bangkok die het in beheer houdt en samen met Marcel het ticket gaat wijzigen. Yandre biedt Marcel op de reisdag eten aan en een douche en zorgt voor vervoer naar S-poem.
Ik denk dat we maandagavond meer weten.
Marcel verblijft nu tijdelijk in een guesthouse en moet wat tot rust komen. Ik stel voor dat het contact met Marcel uitsluitend via Henk Korat loopt en straks via Yandre.
Driver vangt Marcel op in Arnhem en brengt hem naar diens bestemming.
All's well that ends well.....
-
- Volwaardig lid
Lijkt mij, Driver, dat dit het belangrijkste is wat hij in Nederland nodig heefts. Wellicht loont het om morgen al een afspraak met het Maatschappelijk Werk te maken ( neem aan dat ze wachttijden hebben )? Die kunnen hem in ieder geval kalmeren, adviseren, verder op weg helpen en desnoods begeleiden totdat hij zijn leven weer een beetje op de rails heeft....maar misschien meer nog wat persoonlijke begeleiding om weer wat vaste voet te krijgen.
-
- Volwaardig lid
Uitstekende aktie heren, ik ben trots op jullie!!

Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
Je kunt meestal wel binnenlopen maar dan doen ze nog weinig behalve wat praten en dan moet ook nog bekend zijn waar de man terecht kan en wat voor hem het beste uitkomt qua reistijd oid .Duncan schreef:Lijkt mij, Driver, dat dit het belangrijkste is wat hij in Nederland nodig heefts. Wellicht loont het om morgen al een afspraak met het Maatschappelijk Werk te maken ( neem aan dat ze wachttijden hebben )? Die kunnen hem in ieder geval kalmeren, adviseren, verder op weg helpen en desnoods begeleiden totdat hij zijn leven weer een beetje op de rails heeft....maar misschien meer nog wat persoonlijke begeleiding om weer wat vaste voet te krijgen.
Daarnaast moet eerst maar eens helder zijn denk ik wie Marcel nu precies is en wat er in het verleden al voor/met hem is gedaan .
Hopelijk weet Ruudthai dat uit te zoeken morgen of Dinsdag.
Ik help graag maar alleen dan als ik zeker weet dat het nodig is dus even afwachten tot er wat meer bekend is lijkt me nu de beste manier.
Maar wie ben ik ? ik opper ook maar wat eigenlijk zoals ik het zie.
gr driver
-
- Volwaardig lid
Ik word hier een beetje verlegen vanWouter_Udon schreef:Uitstekende aktie heren, ik ben trots op jullie!!![]()
![]()

Is het toegestaan dat dames óók de portemonnaie trekken voor een geeltje?
Ze willen tenslotte toch niet gediscrimineerd worden

Ik wil het natuurlijk niet op de man spelen

Ik heb E & J wel even gesignaleerd vanavond

Hand op de knip in deze moeilijke tijden is natuurlijk óók begrijpelijk.
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…
-
- Volwaardig lid
Was jij vroeger 'stoker' soms?
Ik heb grote bewondering voor de mensen die hun tijd en energie en wat geld hier beschikbaar stellen.
Die hun huis en douche laten gebruiken en z'n telefoon hebben opgewaardeerd.
Die deze Marcel het gevoel geven dat tie er niet alleen voor staat.
Fantastisch.
Maar in mijn direkte omgeving is hulpvraag genoeg waar ik veel uren aan besteed en een beetje geld.
Dat met H toen ging om kinderen .....
... nu ben ik ook gewoon lui, ik heb geen zin mijn man te gaan vertellen - wat - waarom - hoeveel
Iets te ver van mijn bed dus.

Ik heb grote bewondering voor de mensen die hun tijd en energie en wat geld hier beschikbaar stellen.
Die hun huis en douche laten gebruiken en z'n telefoon hebben opgewaardeerd.
Die deze Marcel het gevoel geven dat tie er niet alleen voor staat.
Fantastisch.

Maar in mijn direkte omgeving is hulpvraag genoeg waar ik veel uren aan besteed en een beetje geld.
Dat met H toen ging om kinderen .....
... nu ben ik ook gewoon lui, ik heb geen zin mijn man te gaan vertellen - wat - waarom - hoeveel
Iets te ver van mijn bed dus.

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Aha, daar komt de mouw uit de aap.Jeanette schreef: ... nu ben ik ook gewoon lui, ik heb geen zin mijn man te gaan vertellen - wat - waarom - hoeveel
Een kwestie van semi-geëmancipeerd zijn.
Jeanetje wil wel, maar mag niet!
En wij maar denken te maken te hebben met een volledig zelfstandig wezen.
Welnee, aan de leiband loopt ze.
In ieder geval is jouw man in mijn achting gestegen

Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Best hoor, jouw feessie...
gaap
gaap
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
ZuchtJeanette schreef:Best hoor, jouw feessie...
gaap
Ik had een fellere reactie verwacht.
Het forum doezelt in.
Knor, knor,
Hans
Hans
-
- Volwaardig lid
Ik ook. Beetje brainstormen, dat is mijn bijdrage aan het geval Marcel.driver schreef: Maar wie ben ik ? ik opper ook maar wat eigenlijk zoals ik het zie.
-
- Volwaardig lid
Prima wat jullie doen! Hier in Hua Hin zijn meerdere Marcellen, of te wel crepeer gevallen, ik heb arme gezinnen op mijn nek genomen, ga volgende week weer schoolgeld betalen, nog iemand die mee wil doen?
Stuur me maar een PB dan geef ik je mijn nr.
Flauw om op de vrouw te spelen of wel of niet geëmancipeerd! Het is toch vrijwillig?
Stuur me maar een PB dan geef ik je mijn nr.
Flauw om op de vrouw te spelen of wel of niet geëmancipeerd! Het is toch vrijwillig?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
Er is op Kasikorn 1 x 1.000 baht binnen en ik weet van wie. Op de postbankrekening staan 2 reserveringen van ieder 25 euro en de rest zal in de molen zitten vanwege het weekend. Vanavond of uiterlijk morgen zal alles in orde zijn gekomen en dan weten we ook hoe Ruud gevaren is bij de instanties. Een forumlid dat zich deze morgen meldde omdat hij ook wil bijdragen heb ik gevraagd even pas op de plaats te maken tot we weten wat we nu precies nodig hebben.
-
- Volwaardig lid
Mensen help effe....ik vind wel twee bankbetalingen maar ken geen achternamen, alleen forumnamen.
Stuur me svp een pb als je hier jouw banknummer herkent....de laatste 4 cijfertjes...
1642
2839
Dus 2 binnen en 1 op de Kasikorn.
Stuur me svp een pb als je hier jouw banknummer herkent....de laatste 4 cijfertjes...
1642
2839
Dus 2 binnen en 1 op de Kasikorn.
-
- Volwaardig lid
Reactie op wat voorgaande reacties
Degenen die helpen die helpen diegenen die niks willen doen doen gewoon niks zo simpel is het en niet anders.
Zo denk ik er over althans.
gr driver

Degenen die helpen die helpen diegenen die niks willen doen doen gewoon niks zo simpel is het en niet anders.
Zo denk ik er over althans.
gr driver
Laatst gewijzigd door driver op maandag 04 maart 2013, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Volwaardig lid
brainstormen /meedenken is ook helpen toch ?Duncan schreef:Ik ook. Beetje brainstormen, dat is mijn bijdrage aan het geval Marcel.driver schreef: Maar wie ben ik ? ik opper ook maar wat eigenlijk zoals ik het zie.
gr driver