Advies over oogarts

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

Re: Advies over oogarts

#16 Bericht door nbreeker » zaterdag 02 maart 2013, 11:07

joepattaya schreef:
moon schreef: Ze is vandaag in het ziekenhuis geweest, een zweertje op de iris, ................ Maandag weer terug komen. En elke twee uur druppelen met antibiotica druppels.
Ze vond het een erg prettig, schoon ziekenhuis. Ook de afhandeling voor de verzekering was heel goed. Ze kreeg netjes een kopie van haar dossier mee.
Moon, de Bangkok Hospitaal keten is de bekendste, de beste, maar ook de duurste in Thailand.
Als je daar geweest bent, al of niet voor ene paar dagen, dan kots je op de Nederlandse ziekenhuizen.

De OPD staat bol van de hostessen en je wordt van hot naar her gebracht; wachttijden zijn kort en de behandeling is efficient.
De IPD staat bekend om zijn goede ***** service en onderkomens.

E.e.a. staat in schril contrast tot de regerings-ziekenhuizen die door de toeristen/expats bij voorkeur gemeden worden.

Je krijgt hier overigens altijd je komplete dossier mee, maar ook X-ray's en andere ongein onder het mom van: je hebt er voor betaald, dus is het ook van jou!!
Sinds kort hebben wij hier in Udon Thani ook een Bangkok hospital,wij deden altijd zaken met AEK Udon ben benieuwd naar dit Bangkok hospital.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door elst99 » zaterdag 02 maart 2013, 12:44

Inderdaad wat Joe zegt, deze ziekenhuizen staan in schril kontrast met Ned. ziekenhuizen, je bent hier gast-patiënt en in Nederland patiënt!
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!

RuudThai
Expat
Expat

#18 Bericht door RuudThai » zaterdag 02 maart 2013, 12:49

nbreeker schreef:Sinds kort hebben wij hier in Udon Thani ook een Bangkok hospital,wij deden altijd zaken met AEK Udon ben benieuwd naar dit Bangkok hospital.
In het Aek Udon zijn mijn vrouw en ik ook prima behandeld en de kamers waar we verbleven leken wel luxe hotelkamers.
Is dat Bangkok Hospital een nieuw gebouwd ziekenhuis of een bestaand ziekenhuis dat zich heeft aangesloten bij de Bangkok Hospital Group?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door prajak » zaterdag 02 maart 2013, 15:26

Ik sluit me aan bij de vraag van RuudThai. Nick, waar ligt dat nieuwe ziekenhuis ? Is dat die bij het station ?

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#20 Bericht door nbreeker » zondag 03 maart 2013, 06:22

prajak schreef:Ik sluit me aan bij de vraag van RuudThai. Nick, waar ligt dat nieuwe ziekenhuis ? Is dat die bij het station ?
Ja dat is die even voorbij het station,is een bestaand ziekenhuis overgenomen door Bangkok Hospital op de hoek van Wattana Wong Road.

Oude naam ik probeer het te spellen.Panayavejinter Hospital.
Als je van Big C richting stad rijd krijg je aan je rechtehand Mac Donalds,daar ga je rechtsaf voorbij het stoplicht dus ook voorbij het station aan je rechterhand en dan is het op de hoek aan je linkerhand.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door ron » maandag 04 maart 2013, 12:52

http://www.thailandforum.nl/viewtopic.p ... 1&start=30

Khemkhaeng Titel: Re: Udon ThaniGeplaatst: Donderdag 06 September 2012, 22:47

Panyavej Interhospital in Udon Thani wordt overgenomen door Bangkok Hospital. Een en andere wordt verbouwd/gerenoveerd (Geen idee of het al is gebeurd)

:crazy:
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

moon
komt net kijken
komt net kijken

#22 Bericht door moon » maandag 04 maart 2013, 17:38

Vandaag is ze op controle geweest, gelukkig was alles goed.
Het was wederom een prettige ervaring in het ziekenhuis!!!

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#23 Bericht door nbreeker » dinsdag 05 maart 2013, 01:15

ron schreef:http://www.thailandforum.nl/viewtopic.p ... 1&start=30

Khemkhaeng Titel: Re: Udon ThaniGeplaatst: Donderdag 06 September 2012, 22:47

Panyavej Interhospital in Udon Thani wordt overgenomen door Bangkok Hospital. Een en andere wordt verbouwd/gerenoveerd (Geen idee of het al is gebeurd)

:crazy:
Het is open en in gebruik en er prijkt met grote letter Bangkok Hospital op.

Mahatma Gandhi.

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door Pieter » dinsdag 05 maart 2013, 01:21

elst99 schreef:Inderdaad wat Joe zegt, deze ziekenhuizen staan in schril kontrast met Ned. ziekenhuizen, je bent hier gast-patiënt en in Nederland patiënt!
Neu hoor in Nederland zijn ook goed ziekenhuizen (tenminste 5 jaar geleden toen ik weg ging nig wel)

In Thailand ben je dan wel gast-patient
en net zoals in hotels is er best wel de wil om het goed te doen
maar bij de commercieele ziekenhuizen gaat het ook (vooral) om geld
met onnodige dure medicijnen x-rays/scans die niet hoeven
of wat ik heb meegemaakt regelrechte oplichterij door de fysio afspraak om 1 uur 's nachts te zetten
en dan met een pen dat veranderen zodat wel het 's nachts geboekt wordt in de komputer inclusief het dubbele nacht tarief

en ik houdt m'n hart vast mocht er echt een noodsituatie zich voordoen
want zelfstandig in kunnen spelen op noodsituaties en of improviseren

Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door elst99 » dinsdag 05 maart 2013, 03:06

Nou Pieter, over de commercie zullen we het maar niet hebben, en wachttijden ook niet, maar heb jammer genoeg wel het genoegen gehad in beide veel tijd door te brengen, maar ik prefereer de Thaise.
Geen wachttijden voor de MRI geen wachttijden voor een operatie, een staff die er voor jou is, zonder verplegend personeel die iedere paar uur wisselt en zich niet verdiepen in je status, dus fouten maken!
5 jaar niet in Nederland,mag je niet eens meer een oordeel geven.
" tussen" er zijn ook zeer goede tandartsen hier, heb ik ook ervaring mee!

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#26 Bericht door nbreeker » dinsdag 05 maart 2013, 06:16

elst99 schreef:Nou Pieter, over de commercie zullen we het maar niet hebben, en wachttijden ook niet, maar heb jammer genoeg wel het genoegen gehad in beide veel tijd door te brengen, maar ik prefereer de Thaise.
Geen wachttijden voor de MRI geen wachttijden voor een operatie, een staff die er voor jou is, zonder verplegend personeel die iedere paar uur wisselt en zich niet verdiepen in je status, dus fouten maken!
5 jaar niet in Nederland,mag je niet eens meer een oordeel geven.
" tussen" er zijn ook zeer goede tandartsen hier, heb ik ook ervaring mee!
Vanmorgen naar het AEK Udon ziekenhuis geweest,naar de dokter,onderzocht x-ray gemaakt van m'n longen,longen goed maar ik blijk acute bronchites te hebben,medicijnen mee om 09.30 naar binnen gelopen en om 11 uur er uit met de uitslag en de rekening 1950 bath,inclusief koffie en cake.

Mahatma Gandhi.

elst99
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door elst99 » donderdag 07 maart 2013, 04:05

Voor dat bedrag krijg je alleen een handdruk, laat staan een consult :cry:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”