Duncan schreef:Interessant.
Ik ben een beetje huiverig om Mevrouw Duncan hiernaartoe te halen - mocht me dat uberhaupt lukken - want ik vraag me af of ze hier - in deze individuele en overgereguleerde samenleving - wel zou kunnen aarden.
Hoe was/is dat bij de vrouwen van de forumleden hier?
Offe, als dit teveel offtopic is - ik wil Ron's draad niet vervuilen - is het misschien iets voor een nieuw topic...

Een fototopic over Thai in Nederland zal slechts voor enkelen van toepassing zijn hier denk ik.
Het overgrote merendeel hier aanwezig durft al geen foto te plaatsen in een fototopic wat ik vlgs mij ooit geopend heb over voorstellen oid ?
De meeste hier aanwezig doen dit lekker anoniem en houden zichzelf en hun vrouw, vriendin, vriend oid buiten schot wat betreft fotoos plaatsen dus voorlopig alleen pics van Pieter en Ron maar wie weet volgen er meer ?
Suk en ik komen eraan binnenkort.
Duncan...Wat dat aarden in Nederland betreft : Nu praat ik alleen voor Suk...totaal geen probleem, Neemt alles in haar op, gaat met plezier overal naar toe, is blij met alles wat ze leert, verwachte totaal niets toen ze hier heen kwam behalve dan mijn liefde en dat ik voor haar zorg en zij idem dito voor mij, verwachte geen luxe , geen dure meuk en ook geen vet inkomen van mij want dat heb ik dus niet , ze is altijd blij en opgewekt ook bij -10 graden en op de fiets naar school
Kortom : Als we hier weggaan komt dat door mij want Suk heeft haar draai hier wel gevonden.
Ze is mede door haar leven in Thailand gewend alleen te zijn heeft ook totaal geen heimwee naar Thailand en zit als ze alleen thuis is constant te leren , het huis op te ruimen ,tv kijken of lekker op de computer wat op bijv facebook of doet de was dus gewoon de dagelijkse dingetjes zoals iedereen.
Ik ben veel thuis momenteel omdat ik totaal geen werk heb maar we gaan beiden ons eigen gang en dat gaat prima.
Zelf ben ik snel geirriteerd als ik te lang thuis hang en geen werk kan vinden zoals nu en dat weet ze inmiddels dus daar kan ze al goed mee omgaan en ze laat me dan ook lekker met rust
Nee, in tegenstelling tot veel negatieve verhalen over Nederland zijn er ook nog wel goede dingen hier en overlast , problemen ...ja dat heb ik hier ook wel maar los ik meestal wel op dus ik hoef hier niet weg om dat te ontlopen maar moet wslijk wel weg omdat ik het hier gewoon niet meer financieel kan opbrengen tzt en dan zoeken we een land op waar we goedkoop kunnen wonen omgeacht waar dat is.
Roemenie/Bulgarije loop ik ook wat te kijken momenteel of Hongarije.
Binnen Europa dus goed bereikbaar vanuit Nederland en veel mooie landen eromheen om te bezoeken op de motor
gr driver