Vleeswaren
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Vleeswaren
Er is genoeg beleg te krijgen hier in Thailand toch mis ik nog wat...
Is het mogelijk om bv. boterhammenworst,leverworst,leverkaas te kunnen krijgen in Thailand?
Qua transport en douane.
Even lopen zoeken maar mn internet werkt niet echt mee, blijft telkens vast staan.
Ais
Is het mogelijk om bv. boterhammenworst,leverworst,leverkaas te kunnen krijgen in Thailand?
Qua transport en douane.
Even lopen zoeken maar mn internet werkt niet echt mee, blijft telkens vast staan.
Ais
- Wie z'n billen brand, mag blij zijn dat hij niet andersom stond -
- RuudThai
- Expat
Re: Vleeswaren
In ieder geval bij de BigC worden goede voorverpakte vleeswaren verkocht van een fabrikant uit Bangkok. Lekkere hamsoorten zoals gerookte, coppa, rookvlees, salami, pepperoni, 3 soorten leverpastei en wat andere worstsoorten die je misschien boterhammeworst zou kunnen noemen. Maar dat weet ik niet precies want dat is niet mijn smaak.
In de Tops en in andere supers in de grote steden is meer sortering maar ik ben hier al tevreden mee.
In de Tops en in andere supers in de grote steden is meer sortering maar ik ben hier al tevreden mee.
- Meritus
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
Dat bij de Big C was mij bekend maar toch bedankt
Ik kan er niet uit vinden dat ze boterhammenworst,leverworst,leverkaas hebben....?
-
- Volwaardig lid
Het is meer smeerleverworst, maar boterhammenworst en leverkaas heb ik in Thailand nooit gezien.
Je kan indien vacuümverpakt in een koeltas wel wat meenemen, maar er zijn genoeg vleeswaren te krijgen, doe hetwel in de koffer.
Maar misschien smac. Niet mijn smaak maar in blik?
Je kan indien vacuümverpakt in een koeltas wel wat meenemen, maar er zijn genoeg vleeswaren te krijgen, doe hetwel in de koffer.
Maar misschien smac. Niet mijn smaak maar in blik?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- Meritus
- Volwaardig lid
... ze hebben een heel groot sortiment. Ik zal maandag een foto nemen ... waar in Thailand?

verder ... TGM in elk Big C Extra, Villa Market ...
... G&M, Chiang Mai ... All In Hua Hin ... ezv. ...

verder ... TGM in elk Big C Extra, Villa Market ...
... G&M, Chiang Mai ... All In Hua Hin ... ezv. ...
- Pieter
- Volwaardig lid
Boterhammenworst eet ik elke morgen koop ik gewoon bij onze 7 eleven op de hoek
(het heet denk ik worstjes worst van CP) na 7 weken zijn ze trouwens gestopt om te vragen of ik het warm wou hebben
bij mijn vrouw dr winkeltje (een slechte 7-11 ) is door de omgeving (veel isaan bardames) alleen de versie met pepertjes er door heen te krijgen
(rare dames die thaise)
Pieter
(het heet denk ik worstjes worst van CP) na 7 weken zijn ze trouwens gestopt om te vragen of ik het warm wou hebben
bij mijn vrouw dr winkeltje (een slechte 7-11 ) is door de omgeving (veel isaan bardames) alleen de versie met pepertjes er door heen te krijgen
(rare dames die thaise)
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- v@go
- Volwaardig lid
Pieter die met die rode en groene pepertjes erdoor die is net lekker.
Bij mij vragen ze ook steeds of hij warm moet.(zijn ze na twee keer ook mee gestopt)
Bij mij vragen ze ook steeds of hij warm moet.(zijn ze na twee keer ook mee gestopt)
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
- Meritus
- Volwaardig lid
... het is CP [google maar hoe dit is ...] ... in hun 'CP-Fresh-Market' zijn erg lekkere produkten verkrijbaar ...Pieter schreef: (het heet denk ik worstjes worst van CP)
... een kennis verkoopt ook sommige lekkere dingen ... de beste 'Haxen' in Thailand ...
BM
- Meritus
- Volwaardig lid
- v@go
- Volwaardig lid
-
- Volwaardig lid
In Chiang Mai zit de Rim Ping supermarket. Die heeft een behoorlijke versafdeling ( kaas en vleeswaren ) en ook een goed bakkertje, en prima kwaliteit ( zo af en toe moet je Mevrouw Duncan even laten zien dat er ook lekker falang food bestaat
). Ik vind het niet echt goedkoop, maar ik ben dan ook een enorme kniepert...

- Meritus
- Volwaardig lid
... ik werk elk jaar een paar maanden in zweden ... ondertussen vindt ik het daar goedkoop ... ik breng zo de 20-30 kilo mee naar Thailand :-)Duncan schreef: vind het niet echt goedkoop, maar ik ben dan ook een enorme kniepert...
-
- Volwaardig lid
Meritus bedankt alsook de anderen