Welk strand?
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Welk strand?
Hoi,
Wij hebben voor half februari alvast onze vliegtickets geboekt, eerst 3 nachten Bangkok en vervolgens 9 nachten Phuket,, is is mijn vraag:
- Welk strand te kiezen? http://www.phuket.com/island/beaches-to-play.htm
- Is 9 nachten te lang?
Wij hebben voor half februari alvast onze vliegtickets geboekt, eerst 3 nachten Bangkok en vervolgens 9 nachten Phuket,, is is mijn vraag:
- Welk strand te kiezen? http://www.phuket.com/island/beaches-to-play.htm
- Is 9 nachten te lang?
-
- Volwaardig lid
Re: Welk strand?
Je kan beter vragen is 12 dagen tekort?
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Heel mooi, goede recensies maar erg prijzig. Lees ik dat goed €2500,- voor 9 nachten met ontbijt in de goedkoopste kamer?
Wij betalen €175,- (750 baht pn)
En om nou 3 dagen na die vlucht van 12 uur weer in een vliegtuig te stappen .....
Hoe en waar dan ook, veel plezier.

Wij betalen €175,- (750 baht pn)
En om nou 3 dagen na die vlucht van 12 uur weer in een vliegtuig te stappen .....
Hoe en waar dan ook, veel plezier.

- v@go
- Volwaardig lid
http://www.agoda.nl/asia/thailand/phuke ... %2bw%3d%3d
bij deze link is het bij de goedkoopste al 300 euro goedkoper ik kan niet in iemands knip kijken maar het is behoorlijk prijzig en ik weet niet wat je voor dat geld krijgt.
bij deze link is het bij de goedkoopste al 300 euro goedkoper ik kan niet in iemands knip kijken maar het is behoorlijk prijzig en ik weet niet wat je voor dat geld krijgt.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก
-
- komt net kijken
"En om nou 3 dagen na die vlucht van 12 uur weer in een vliegtuig te stappen ....."
Die zin begrijp ik niet goed...
-
- komt net kijken
Daar is het niet mogelijk om gratis te annuleren tot 5 februari...v@go schreef:http://www.agoda.nl/asia/thailand/phuke ... %2bw%3d%3d
-
- Volwaardig lid
Reken er op dat je afgedraaid bent als je in Bangkok aankomt. De warmte valt op je, je bent 6 uur later, alle indrukken .....Blaugrana schreef:"En om nou 3 dagen na die vlucht van 12 uur weer in een vliegtuig te stappen ....."
Vergelijk het met na een vlucht van 12 uur naar Amsterdam, 3 dagen later naar zuid-Spanje te vliegen?
En waarom is een gratis anuleringsverzekering bij jou doorslaggevend? Die sluit je toch voor een paar tientjes af?
Ach, .... het zal wel aan mijn leeftijd liggen.

-
- Expat
- Contacteer:
Kata Thani is een prima hotel aan een leuk, rustig strand. Hou er wel rekening mee dat vandaar naar Kata zelf gaan, bijvoorbeeld om een hapje te eten, een minuut of 10 lopen is en je een heuveltje over moet.
-
- Volwaardig lid
Zet de naam van het hotel dat je wil boeken bij google, kies eventueel afbeeldingen, en je krijgt real life beelden en commentaar samen met de glanzende folders.
En met google earth kun je ook de omgeving nog zien hoe het er - wat eerder - daar uit zag.
En met google earth kun je ook de omgeving nog zien hoe het er - wat eerder - daar uit zag.