Spijker de media dicht !

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Spijker de media dicht !

#1 Bericht door prajak » vrijdag 14 december 2012, 03:52

En dit las ik ....

http://www.bangkokpost.com/news/local/3 ... er-threats

Thailand blijkt nummer 3 te staan op de lijst met landen waarin media aangevallen worden door cybercriminelen. Ik lees niet of het alleen computers zijn of ook andere moderne speeltjes maar het verontrust wel. Alle aanleiding dus de media dicht te spijkeren met goede software en verder uiterst attent te zijn op wat men in jouw speeltje wil laden....

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Spijker de media dicht !

#2 Bericht door Duncan » vrijdag 14 december 2012, 15:09

En neem prepaid of maximeer datatraffic, zodat je er financieel niet op leegloopt mocht je inderdaad gekaapt worden.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door prajak » vrijdag 14 december 2012, 15:34

"...En neem prepaid of maximeer datatraffic, zodat je er financieel niet op leegloopt mocht je inderdaad gekaapt worden..."

De datatraffic is al gemaximeerd in Thailand namelijk oertraag. En prepaid heb ik niet op mijn PC. Welk medium bedoel je ?

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Duncan » vrijdag 14 december 2012, 15:48

prajak schreef:"...En neem prepaid of maximeer datatraffic, zodat je er financieel niet op leegloopt mocht je inderdaad gekaapt worden..."

De datatraffic is al gemaximeerd in Thailand namelijk oertraag. En prepaid heb ik niet op mijn PC. Welk medium bedoel je ?
Klopt :mrgreen: .
Ik doel op smartphones en iphones en dat soort dingen, alles waarbij je betaalt voor gebruik en waar geen limiet aan zit.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door prajak » vrijdag 14 december 2012, 15:54

Dat soort dingen heb ik niet. Gaan me boven de pet en als ik ze had zou junior van 9 er mee gaan werken....

Duncan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Duncan » vrijdag 14 december 2012, 18:20

Maar blijft staan dat die kwetsbaar zijn voor hack en inbraak, dus wees daar voorzichtig mee.
De vrouw meldde vandaag trots dat ze een nieuwe telefoon met wifi had gekocht. Heb haar maar meteen duidelijk gemaakt dat we daar dus niet mee gaan internetten, want deze digin00b vertrouwt draadloos per definitie niet.

Edje
Expat
Expat

#7 Bericht door Edje » zaterdag 15 december 2012, 13:46

Duncan schreef:Maar blijft staan dat die kwetsbaar zijn voor hack en inbraak, dus wees daar voorzichtig mee.
De vrouw meldde vandaag trots dat ze een nieuwe telefoon met wifi had gekocht. Heb haar maar meteen duidelijk gemaakt dat we daar dus niet mee gaan internetten, want deze digin00b vertrouwt draadloos per definitie niet.
En daarom heb ik deze dingen allemaal niet.
Zelfs de sociale media zijn niet waterdicht en maak er daarom ook geen gebruik van.
Groetjes; Edje

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”