foto's floating market
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
foto's floating market
Hallo,
Mijn vrouw en ik starten binnenkort een Thais afhaalrestaurant in het Antwerpse. Wij zijn nog op zoek naar een aantal leuke foto’s van de “Floating market” in Bangkok om deze te verwerken in onze menukaart en website. De meeste die we vinden op internet zijn met copyright en kunnen we dus niet gebruiken. Moest er iemand iets hebben en als we dit mogen gebruiken, zouden we heel dankbaar zijn.
Groetjes,
Johan
Mijn vrouw en ik starten binnenkort een Thais afhaalrestaurant in het Antwerpse. Wij zijn nog op zoek naar een aantal leuke foto’s van de “Floating market” in Bangkok om deze te verwerken in onze menukaart en website. De meeste die we vinden op internet zijn met copyright en kunnen we dus niet gebruiken. Moest er iemand iets hebben en als we dit mogen gebruiken, zouden we heel dankbaar zijn.
Groetjes,
Johan
-
- Volwaardig lid
Re: foto's floating market
Heb je twee restaurants ? 

- Ben
- Expat
http://www.google.nl/search?q=floating+ ... 24&bih=556
Hoezo copy right ?
opslaan knippen en plakken .
Hoezo copy right ?
opslaan knippen en plakken .
-
- kenner
Ik vertrek zondag richting bangkok zal eens kijk of ik een paar mooie plaatjes voor je kan schieten
- Edje
- Expat
Kijk hier maar eens, foto's ten over. Gewoon plukken die handel, staan tenslotte op internet dus vrij te gebruiken.
https://www.google.nl/search?q=floating ... 20&bih=955
https://www.google.nl/search?q=floating ... 20&bih=955
Groetjes; Edje
- Tonnie
- Zeer veel ervaring
Foto's die je van internet 'plukt' zijn meestal niet van de kwaliteit die je nodig hebt voor drukwerk, daarvoor heb een hogere kwaliteit (meer pixels) nodig.
Tonnie
Tonnie
Iedereen is van de wereld
en de wereld is van iedereen..
en de wereld is van iedereen..
-
- kenner
Dat valt soms mee. Je kunt bij Google, afbeeldingen, speciaal zoeken naar foto's die een groot formaat hebben. Vanaf 4 mb kan geschikt zijn, een beetje afhankelijk van de oppervlakte van de foto die je wilt gebruiken. Ik heb het dan over drukwerk, niet over websites.Tonnie schreef:Foto's die je van internet 'plukt' zijn meestal niet van de kwaliteit die je nodig hebt voor drukwerk, daarvoor heb een hogere kwaliteit (meer pixels) nodig.
Tonnie
Iets anders is: Op foto's die op internet te vinden zijn kan wel degelijk copyright rusten. In de meeste gevallen is dat zelfs zo. Als je een uitsnede van een foto maakt, dan mag het weer wel, vergelijk het met citaatrecht uit artikelen.
Je kunt natuurlijk ook een foto downloaden die bijvoorbeeld door een Australiër is gemaakt. De kans dat die er achter komt, is natuurlijk bijzonder klein. Maar dan zou ik wel de bestandsnaam van die foto wijzigen.
- v@go
- Volwaardig lid
als een foto 300 dpi heeft is het voldoende voor drukwerk wel RGB omzetten naar CMYK
maar dat kan iedere drukker voor je doen.
maar dat kan iedere drukker voor je doen.
geloven is iets wat je niet zeker weet (© v@go)
ความลับไม่มีในโลก
ความลับไม่มีในโลก