Khao sok vanuit Nederland boeken of gewoon in Thailand

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Robbert1986
komt net kijken
komt net kijken

Khao sok vanuit Nederland boeken of gewoon in Thailand

#1 Bericht door Robbert1986 » dinsdag 27 november 2012, 08:52

Iemand nog tips voor het boeken van khao sok? Ik kom dan vanaf koh tao of koh samui.. Ik wil er ongrveer 13-16 december zitten.. Zou het t liefst in Thailand boeken, maar zit wel in het hoogseizoen dus twijfel of ik het niet al van tevoren moet boeken. Iemand ervaring hiermee in deze tijd van het jaar?ik zie op veel sites van de tours zelf prijzen staan als 11.000 bath, plus nog extra kosten voor single supplement.. terwijl ik op andere sites en in bv reisboekjes prijzen zie van 20 à 30 per dag.. Dat scheelt nogal..t enige is dat ik dus niet t risico wil lopen dat ik straks niet terecht kan.. Misschien maak ik me 'druk' om niks maar wil het toch voor de zekerheid weten :) Ik wil graag 3 dagen en 2 nachten op een lake house overnachten..

Alvast bedankt!!

baco101
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Khao sok vanuit Nederland boeken of gewoon in Thailand

#2 Bericht door baco101 » dinsdag 27 november 2012, 10:12

gewoon in thailand boeken de echte drukte begint de week voor kerst.
zal de Thaise logica nooit begrijpen.

Waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis

opinions are like assholes, everybody has one

Thaigoods
kenner
kenner

#3 Bericht door Thaigoods » woensdag 28 november 2012, 17:51

Mijn ervaring is ook om gewoon in Thailand ter plekke de trip te boeken, ook in khao sok. Voor hotels ook maar ik heb weinig ervaring in de periode rond kerst. Weet je zeker dat je 2 nachten alle house wilt doen? Een dagtrip is leuk maar om 3 dagen op een meer te verblijven, in de jungle?

Robbert1986
komt net kijken
komt net kijken

#4 Bericht door Robbert1986 » vrijdag 30 november 2012, 10:49

Thaigoods schreef:Mijn ervaring is ook om gewoon in Thailand ter plekke de trip te boeken, ook in khao sok. Voor hotels ook maar ik heb weinig ervaring in de periode rond kerst. Weet je zeker dat je 2 nachten alle house wilt doen? Een dagtrip is leuk maar om 3 dagen op een meer te verblijven, in de jungle?
Ik denk dat ik de eerste dag redelijk laat aankom omdat ik van koh samui kom.. Daarom dacht ik dan moet ik wel 2 nachten blijven.. Maar daarnaast lijkt het me gewoon wel leuk daar van wat ik er van gezien heb op internet..

Iemand nog tips voor accommodatie? Ik wil graag op het cheow lan lake verblijven..

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”