Thai Delicies.

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thai Delicies.

#16 Bericht door prajak » dinsdag 02 oktober 2012, 16:40

Effe luidop. Ik ga naar Udon, op de grote kruising met stoplichten ga ik links richting Sakon Nakhon, daar ligt direct de PSI sat shop.

Dan komt het spoor, daar ga ik overheen.

Dan komt de weg 2410 met stoplichten. En dan ? Dat hotel staat niet op mijn kaart.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#17 Bericht door nbreeker » woensdag 03 oktober 2012, 03:21

prajak schreef:Effe luidop. Ik ga naar Udon, op de grote kruising met stoplichten ga ik links richting Sakon Nakhon, daar ligt direct de PSI sat shop.

Dan komt het spoor, daar ga ik overheen.

Dan komt de weg 2410 met stoplichten. En dan ? Dat hotel staat niet op mijn kaart.
Ja je gaat over het spoor en als je bij de stoplichten bent van de 2410 dan ben je ongeveer 100 meter te ver.
Dat klopt dat hotel Ruy Suk staat niet op jouw kaart want het is splinter nieuw.Maar als je omkeert bij de stoplichten en rij dan langzaam terug over het zand dan zie je de winkel,ik ben het met je eens dat het niet altijd makkelijk te vinden is ik ben er al tig keren geweest en moet ook altijd even zoeken.

Succes.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door prajak » woensdag 03 oktober 2012, 03:47

Dank je wel ! Ik ga begin volgende week naar Udon. Kai heeft kaas inmiddels op de lijst verboden vruchten geplaatst...

ron
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door ron » woensdag 03 oktober 2012, 18:48

Afbeelding
UDON-DELICES

Afbeelding

Was er 4 maanden geleden ook.
Denk dat Nick deze zaak bedoeld.

http://www.udon-delices.com/pub/enindex.html

Groet,Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#20 Bericht door nbreeker » donderdag 04 oktober 2012, 00:08

ron schreef:Afbeelding
UDON-DELICES

Afbeelding

Was er 4 maanden geleden ook.
Denk dat Nick deze zaak bedoeld.

http://www.udon-delices.com/pub/enindex.html

Groet,Ron.
Ja inderdaad dat is de zaak die ik bedoel.Ik koop daar Thaise kaas die wordt gemaakt in Hang Dong en is goed te eten 610 bath per kilo.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#21 Bericht door prajak » donderdag 04 oktober 2012, 01:03

Moet dus te vinden zijn. Ga volgende week eens kijken daar. Dank voor website !

RuudThai
Expat
Expat

#22 Bericht door RuudThai » donderdag 04 oktober 2012, 06:08

Mijn vrouw moet wel eens in kledingmarkt Bòbè zijn, naast de Global, en ik ga daar dan meestal naar toe als tijdverdrijving. Maar als ik dus een paar honderd meter doorloop dan zit ik bij die winkel en dat is ook wel eens aardig om te zien.
Trouwens, naar het schijnt moet in dat rijtje winkels ook eentje zitten die zwembadmateriaal verkoopt als filters en chemicaliën en zo. Nou heb ik geen echt zwembad maar zo'n grote opzetbare met een inhoud van 5000 liter. Waar na 5 dagen het water grasgroen is..... :( Ondanks het bijgeleverde filtertje en wat spul dat ik hier in de stad kon krijgen.
Toevallig bekend of het klopt dat die winkel daar zit?

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#23 Bericht door prajak » donderdag 04 oktober 2012, 06:09

En dit is een email van Alain Cahen, 'uitbater'.....

===
Good morning Prajak,

We are open tuesday to sunday from 8.00 AM to 7.00 PM

Thank you

Alain
===

Waarvan akte !

DeDe
Erelid
Erelid

#24 Bericht door DeDe » donderdag 04 oktober 2012, 07:57

Nee Ruudthai, die winkel voor zwembadmaterialen zit aan de andere kant van de weg, dicht bij Homepro.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#25 Bericht door prajak » woensdag 31 oktober 2012, 16:34

Ben er vandaag geweest. Jammer, heer nbreeker, zat te krap in de tijd voor een bakkie maar dat doen we zeker later nog eens.

De winkel aan de linkerkant is voor de wijnen en de kazen en de vleeswaren. De wijnen liggen in een ruime airco-kamer met schuifdeur en zitten in prijsklassen van een 400 baht tot ruim in de 2 k baht.....duurder heb ik ze niet eens bekeken. Ik heb twee flesjes Chateau Tour des Graves gekocht, Bordeaux 2009 appellation Bordeaux Controlee voor 700 baht per stuk. Zo duur drink ik normaliter geen wijn, ik koop wel de 5L box bij Tesco of Makro voor bijna 1.000 baht per pak, maar ik ben binnenkort jarig dus vooruit maar.

Een keur aan Franse kazen en mijn voorkeur blijft de Boursin die ze helaas alleen 2 weken overtijd hadden maar het ligt goed gekoeld dus ik zal er hoogstens zweetvoeten van krijgen en ik kreeg ze voor 250 baht mee.

Maar er lagen ook worsten zoals alleen Fransen die kunnen maken. En pasteitjes.

In de winkel er naast een keur van vers gebrande koffie zoals hun website aangeeft. Het bedienend personeel is uiterst voorkomend en spreekt Thais, Frans en Engels.

Een verademing vooral wat wijnen betreft en dat op maar 50 km van mijn woonst.

RuudThai
Expat
Expat

#26 Bericht door RuudThai » woensdag 31 oktober 2012, 18:05

Nou prajak, als ik had geweten dat je in Udon was had ik wel wat kunnen afspreken want ik was er ook! Met vrouw en kind bij het paspoortkantoor en in UT-town, het winkelcentrum bij het station.
Het 1e om paspoorten aan te vragen voor als we volgend jaar naar NL op vakantie gaan - of voor remigratie, dat zien we nog wel.
Het 2e om Toys 'r Us te bezoeken zodat zoonlief een cadeautje kon uitzoeken voor z'n verjaardag.
Maar vermoedelijk volgende week ga ik weer en zal ik ook deze wijnwinkel eens aandoen.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”