Als je geen stoel kiest mag je nog eens THB 374 van de reissom aftrekken:

Moderator: Loempia
Als het ook niets met sex te maken heeft duurt het lang voordat je het snapt.ja al die passagiers gaan bij de stewardess in haar schort zak.greenthaiway schreef:Jejig, zonder stoel vliegen?
Doet mij denken aan de Amsterdamse tram uit vijftiger/zestiger jaren.
Er was een leren koord, daaraan trekken en de tram stopte bij de volgende tramhalte.
Staande passagiers handen een lederen hengsel-of handvat tot hun beschikking, daar deed je je hand in om in bochten en bij plotselinge stilstand niet om te vallen.
Hoe regelen ze dat in een vliegtuig?
Ook met zo'n hengsel?
Vreemd dat er geen zitplaats is of wordt je geacht op de schoot van de stewardess te gaan zitten?![]()
Misplaatste zuinigheid, doet wat denken aan een trein zonder w.c.
greenthaiway schreef:Jejig, zonder stoel vliegen?
.
Ja, dat was voor de gelukkigen die een zitplaats konden bemachtigen.jodokus schreef:greenthaiway schreef:Jejig, zonder stoel vliegen?
.
Die hadden wel houten banken langs de zijkant.
Gek genoeg moesten de bestuurders wel staan op deze 2-assers, ook wel 'loopwagens' genoemd.
greenthaiway schreef:Ja, dat was voor de gelukkigen die een zitplaats konden bemachtigen.jodokus schreef:Ja en met chocolade 15 centgreenthaiway schreef:Jejig, zonder stoel vliegen?
.
Die hadden wel houten banken langs de zijkant.
Gek genoeg moesten de bestuurders wel staan op deze 2-assers, ook wel 'loopwagens' genoemd.
Die hengsels waren er voor de staande passagiers.
Leuk was ook dat de toegangsduren open bleven tijdens de rit.
Wel gevaarlijk natuurlijk, men sprong op de tram als deze alweer reed ook sprong men er tijdens het rijden voor het bereiken van de volgende halte al af...
Een groot Jamin ijsje kostte 10 cent in die tijd
Uiteraard is dit een enkeltje, want daar vroeg je om!genesis schreef:Bedankt voor de informatie, neem aan dat dit de prijs van een enkeltje betreft?
Genesis