Met welke maatschappijen wel / niet te vliegen?
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Re: Met welke maatschappijen wel / niet te vliegen?
Met Emirates A 380 gevlogen, goede ervaring, 30 kg. + 7 kg handbagage!
Je gelooft je ogen niet in de wachtruimte, wat een mensen en wat een handbagage meer als 7 kg. En alles gaat erin en de lucht in ook.
Goede service aan boord! Voor herhaling vatbaar.
Ook de KLM met de triple 7 moet goed zijn.
Je gelooft je ogen niet in de wachtruimte, wat een mensen en wat een handbagage meer als 7 kg. En alles gaat erin en de lucht in ook.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Volwaardig lid
ben ook paar dagen terug weer eens in BKK aangekomen, dit keer ook met EK en dus de AB380 vanaf AMS Mudjevol in eco en dat was niet echt plezierig-veel te veel dreiners qua kinderen. Inderdaad state of the art alles zeer nieuw en goede ruimte, maar was niet echt content over de service, vergeleken met hoe andere gulf airls het kunnen. Nogal achteloos en de staf scheen meer met mekaar bezig als met de passagiers, magere eetporties en geen 2e service. En niks Thai aan boord. Ticket-ruim 2mnd was 599, geboekt op hun site in mrt.
Lange wacht in DBX-megagroot airport, megadruk.
Aan in BKK iets te vroeg en was binnen 50 min vanaf plane uit tot In de airporttrein, dus dat was OK. BKK is uitermate druk-was zelfde tijd vorig jaar-met de dreigende floods, toen leek het wel uitgestorven.
Lange wacht in DBX-megagroot airport, megadruk.
Aan in BKK iets te vroeg en was binnen 50 min vanaf plane uit tot In de airporttrein, dus dat was OK. BKK is uitermate druk-was zelfde tijd vorig jaar-met de dreigende floods, toen leek het wel uitgestorven.
-
- Volwaardig lid
Hebben wij zeker op een andere dag gevlogen? Zaten precies achter de trap, dus erg veel beenruimte! Vanaf Amsterdam, warme maaltijd, keuze uit 2 was smakelijk! In zes uur naar Dubai, drinken genoeg!
In Dubai 3 uur stop, lang genoeg om wat te lopen en van Dubai naar Bangkok een goed ontbijt met omelet, meer hoef je toch niet? Je kon Nog noodlesoep bestellen en drinken zoveel als je wilde, behalve champagne dat moet je betalen.
Entertainment volop!
Kinderen in vliegtuig dat kun je op iedere vlucht hebben, je kunt het treffen of niet, maar dat is niet op maatschappij af te rekenenen.
In Dubai 3 uur stop, lang genoeg om wat te lopen en van Dubai naar Bangkok een goed ontbijt met omelet, meer hoef je toch niet? Je kon Nog noodlesoep bestellen en drinken zoveel als je wilde, behalve champagne dat moet je betalen.
Entertainment volop!
Kinderen in vliegtuig dat kun je op iedere vlucht hebben, je kunt het treffen of niet, maar dat is niet op maatschappij af te rekenenen.
- Edje
- Expat
Reizen door Thailand is het topic.elst99 schreef:Met Emirates A 380 gevlogen, goede ervaring, 30 kg. + 7 kg handbagage!
Emirates A 380 vliegt geen binnenlandse vluchten in Th.
Groetjes; Edje
-
- komt net kijken
Hoe is NokAir m.b.t. vertraging? Ik had AirAsia op het oog maar lees hier en op verschillende review sites verhalen over wel heel erge vertragingen en daar heb ik geen zin in. Een paar uur vertraging kan nog wel maar 5+ uur en soms zelfs gecancelde vluchten zie ik niet zitten.
-
- Volwaardig lid
Met welke maatschappijen wel / niet vliegen, dat staat er boven!
-
- Expat
- Contacteer:
En als je dan even verder leest dan je neus lang is zie je de vraag van de TS: "Wie kan mij wijs maken in welke vliegmaatschappijen ik echt moet mijden bij het nemen van binnenlandse vluchten? " En alle antwoorden gaan ook over binnenlandse vluchten. Maar nee, Elst vermeldt iets over internationale vluchten, en dus geeft iemand aan dat dat hier niet het onderwerp is, wat zoals gebruikelijk niet wordt geaccepteerd.elst99 schreef:Met welke maatschappijen wel / niet vliegen, dat staat er boven!
-
- Volwaardig lid
Soms zijn er onderwerpen waar men elkaar on topic houdt. Maar verder weer niet. Het blijft een spannend forum hoor!
Ik kan me er niet aan ergeren want ik rij liefst met de motor.
Ik kan me er niet aan ergeren want ik rij liefst met de motor.
-
- Volwaardig lid
Serveert men ook snert tijdens de vlucht?
Ron.

Ron.
"Zij die dansen
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
worden voor gek verklaard
door hen
die de muziek niet horen."
-
- Volwaardig lid
Ik denk van niet. En anders…
Flink wapperen

Flink wapperen

Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…