hoe maak ik een goede KARAOKE opstelling
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
hoe maak ik een goede KARAOKE opstelling
Goede morgen
Zijn er mensen die me wat advies kunnen geven over " hoe moet ik een goede karaoke opstelling aansluiten"
dank u
de Jean
Welke toestellen heb ik (NOG) nodig.....(ik heb een" bose 123 " installatie , mengpaneel , laptop of desq top PC, die nu niet gebruikt worden)
Ik heb een BAR(tje) in provincie "chaiyaphum" stadje "Nong Bua Daeng" en ik zou daar graag een "vrij podium bouwen" met mogellijkheid om "karaoke te zingen .
En heb ik daar een speciale vergunning voor nodig (zoals voor het verkopen van alcohoo of sigaretten)
Zijn er mensen die me wat advies kunnen geven over " hoe moet ik een goede karaoke opstelling aansluiten"
dank u
de Jean
Welke toestellen heb ik (NOG) nodig.....(ik heb een" bose 123 " installatie , mengpaneel , laptop of desq top PC, die nu niet gebruikt worden)
Ik heb een BAR(tje) in provincie "chaiyaphum" stadje "Nong Bua Daeng" en ik zou daar graag een "vrij podium bouwen" met mogellijkheid om "karaoke te zingen .
En heb ik daar een speciale vergunning voor nodig (zoals voor het verkopen van alcohoo of sigaretten)
-
- Volwaardig lid
Re: hoe maak ik een goede KARAOKE opstelling
Voor Thaise muziek in een openbare gelegenheid moet je betalen aan een soort buma. Ik heb eens 20.000 thb boete gehad omdat er wat thaise liedjes op mijn laptop stonden die ook wel eens in mijn restaurantje gedraaid werden.
pluk de dag (carpediem)
-
- Volwaardig lid
Toevallig ben ik getuige geweest van een dergelijke controle. Het leek wel een overval. Het gaat er vooral om dat er betaald wordt. Zorg maar dat je voor alle muziek fabriekanten een licentie hebt. Ik dacht dat het er een stuk of 7 zijn.
Verder kan ik je niet helpen met het aansluiten van de apparatuur.
Verder kan ik je niet helpen met het aansluiten van de apparatuur.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
- joepattaya
- Expat
Een goede karaoke opstelling?
In een geluidsdichte bunker onder de grond!
In een geluidsdichte bunker onder de grond!

- Pieter
- Volwaardig lid
in het doel : Henny Huisman
verdedigers:
Ron Brandsteder, Corry Konings, Imca Marina en Bonny st Clair
middenveld:
Frans Bauwer, Marco Borsato en Jam Smit
voorhoede:
Trein (laat dat tje er maar af) Oosterhuis, Rene Froger en Gerard Joling
1st reserve: xander de buisonje
helaas geblesseerd: Gordon
Coach: Barry Hughes
Pieter
verdedigers:
Ron Brandsteder, Corry Konings, Imca Marina en Bonny st Clair
middenveld:
Frans Bauwer, Marco Borsato en Jam Smit
voorhoede:
Trein (laat dat tje er maar af) Oosterhuis, Rene Froger en Gerard Joling
1st reserve: xander de buisonje
helaas geblesseerd: Gordon
Coach: Barry Hughes
Pieter
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
-
- Volwaardig lid
Jouw muziek'voorkeur' is me al duidelijk. Ik mis nog Ria "Rockin' Billy" Valk en Rrronnie Toberrr.
- Edje
- Expat
Als je al niet weet hoe je alles moet aansluiten begin er dan niet aan.
Met een goede laptop voorzien van de nodige software en een goede uitgang, bv Logitech, kom je al een heel eind.
Met een goede laptop voorzien van de nodige software en een goede uitgang, bv Logitech, kom je al een heel eind.
Groetjes; Edje
- duikertje
- Volwaardig lid
Ik ga meer voor de opstelling die Joep aan beveelt. 

-
- heeft ervaring
dank u voor jullie advie ,
Om dat ik een "farang bar heb met europees eten" zou ik mij ook beperken tot enkel europese/ amerikaanse / australische muziek
Dit "KARAOKE" gedoe is een beetje in voorbereiding voor mijn kerst-en oudjaarsfuif die ik wens te organiseren (ook als doelgroep de buitenlanders wat meer samen te brengen), sugesties voor het organiseren van een kerstfuif zijn ook welkom .
Alvast bedank voor jullie opstelling voor een beter elftal dan het voorbij EU voetbal tornooi (hoeveel punten had nederland , .....even googlen 55555)
met vriendelijke groeten
de Jean
Om dat ik een "farang bar heb met europees eten" zou ik mij ook beperken tot enkel europese/ amerikaanse / australische muziek
Dit "KARAOKE" gedoe is een beetje in voorbereiding voor mijn kerst-en oudjaarsfuif die ik wens te organiseren (ook als doelgroep de buitenlanders wat meer samen te brengen), sugesties voor het organiseren van een kerstfuif zijn ook welkom .
Alvast bedank voor jullie opstelling voor een beter elftal dan het voorbij EU voetbal tornooi (hoeveel punten had nederland , .....even googlen 55555)

met vriendelijke groeten
de Jean