bij de bangkokbank zaten ze me aan te kijken of ik gestoord was.
heb toen maar een gewone rekening op m'n eigen naam genomen

Moderator: Loempia
Volgens mij zijn die er ook niet.Jim schreef:ik wist niet dat ze en/of rekeningen hadden in thailand?
Er zijn ook 'by' rekeningen. Voor de zaak hebben we een rekening: Phuket dash Scuba dot Com by Surin van Leeuwarden. Via internet kan ik gewoon alle handelingen verrichten, voor uitzonderlijke transacties op het kantoor moet mijn vrouw dit doen. Werkt in de praktijk heel eenvoudig, en op deze manier hebben we een persoonlijke rekening waarop we credit cards kunnen accepteren en geen cheques e.d. nodig hebben zoals op zakelijke rekeningen in Thailand het geval is.joepattaya schreef:Volgens mij zijn die er ook niet.Jim schreef:ik wist niet dat ze en/of rekeningen hadden in thailand?
Er zijn individuele rekeningen en er zijn "en" rekeningen, maar "en/of".......?
Nadeel van een "en" rekening; voor elke officiele handeling moet je met zijn 2-en tekenen.
Nooit gedaan in al die jaren.Ook beiden een ATM kaart.joepattaya schreef:Volgens mij zijn die er ook niet.Jim schreef:ik wist niet dat ze en/of rekeningen hadden in thailand?
Er zijn individuele rekeningen en er zijn "en" rekeningen, maar "en/of".......?
Nadeel van een "en" rekening; voor elke officiele handeling moet je met zijn 2-en tekenen.