Ik ben volgens de HH doktoren voldoende genezen.
Na enkele jaren Pattaya, wat ook het einde niet is, ga ik mijn eerdere idealen weer oppakken en ben terug in Tat Kha/Loei bij Khun.
Misschien wordt 'Guesthouse-Tat Kha' toch nog iets.

Moderator: Loempia
Nog 14 daagjes wachten, tijd die ik nodig heb om alles in Pattaya te regelen.prajak schreef:Goed nieuws, Edje. Begrijp ik dat je nu permanent in TH blijft ? Kijk, ik loop nergens de deur plat maar Loei is niet zo ver weg......en dan een nachtje pitten.......en gezond weer op ... en terugrijden.
Klopt precies, de kruising iets voorbij en bij de school aan de linker kant (even voorbij de wat) rechts af de Bousch in. Ik hoor he tzt wel.prajak schreef:Rustig aan, alle tijd, ik moet eerst naar BKK mijn paspoort halen. Ron komt binnenkort op bezoek in Nongkhai. Ik verwacht nog een Thailand ganger hier. En ik moet toestemming hebben een paar dagen weg te gaan...... Kai zit vol angst dat men haar komt weghalen als ik er niet ben. Of andere angsten, geen idee.....
Ik heb eens gekeken naar jouw woonplaats in Loei en ik vind....
Wat Tatkha Phattanaram langs de weg 201 bij de kruising met de weg 2141, in het zuiden van de provincie, dus vrij dicht bij de provincie Khon Kaen.
Naar Loei stad langs de rivier is voor mij 200 km, van Loei naar jou zal een 60 km zijn, en dan via Pha Khao naar de provincie Nong Bua Lamphu moet mogelijk zijn. Het zijn mooie provincies, zowel Loei als Nong Bua Lamphu, en ik ben er een paar keer geweest op de motor. Mogelijk komt een USA kameraad met me mee op zijn PCX. Gaan we samen er drie dagen effe uit.
Ik lag ook te ver van het X-punt af en heb ze toen verteld dat ik met minder genoegen zou nemen (op mijn risico).Edje schreef:En eindelijk ben ik weer gesetteld.
Omdat TOT mij had verzekerd dat er een I lijn beschikbaar was ben ik inderdaad met ingang van 1 juni weer richting Tat Kha vertrokken.
Het resultaat van de belofte van TOT, heb van lieverlee maar een USB modem aan geschaft van 12cal. TIT, maar afwachten wanneer er een vaste lijn komt. Het gaat volgens TOT om enkele meters die ik te ver van het X punt verwijderd ben. Hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()