Het voordeel van deze Franse verzekering is dat je in euro's betaal, dus geen koersverlies, eenmaal geaccepteerd mogen ze je er niet uitsmijten, de premieverhogingen gaan niet op leeftijd en er mogen tussentijds geen uitsluitingen worden gedaan. Ik heb glaucoom al jaren, melde dat ook in het formulier, maar werd door de verzekering niet als uitsluitsel gekenmerkt. Door BUPA wel.Op mijn 66ste geen enkele uitsluiting.dutch schreef:Ik zit sedert kort ook bij die Franse verzekering.printen44 schreef:Ik had eerst een andere verzekering, BUPA, maar die zou me op mijn 70ste eruit smijten.
Toen kreeg ik het advies van Matthieu om die Franse te nemen. Het is natuurlijk een hoop geld, maar vier weken geleden moest ik voor vijf dagen in een ziekenhuis. De rekening was 48.000 baht en de financien werd door het ziekenhuis en de verzekering geregeld. Zelfs de visite aan de arts een week later was door de verzekering gedekt.
Je koopt in principe zekerheid met een verzekering. Als je echt iets mankeert, vervoert geen enkele luchtvaartmaatschappij je. Behalve als je goed verzekerd ben.
Vooral de verzekering van o.a. kanker,beroertes,hartaanvallen,hiv etc zijn zaken die meestal niet tot nauwelijks gedekt zijn bij de (vooral de Thaise)
De betaling als er door de verzekering betaald moet worden gaat soepel. Een telefoontje naar Matthieu is voldoende, maar vaak neemt het ziekenhuis al contact op met de verzekering.
Ik heb zekerheid, wat er ook gebeurt, bij ziekenhuisopname, voor welke kwaal ook, ben ik goed verzekerd en dat is een hele geruststelling, zeker in Thailand.