Ik heb voor mijn vrouw die moet stoppen met roken van de arts een electronische sigaret gekocht en hier is ze erg blij mee. Maar is er iemand die weet waar je de vullingen kan kopen? Ik heb gehoord dat ze ook in flesjes te koop zijn hier zodat je ze zelf kunt navullen. Wie kan me helpen? Gaat waarschijnlijk via internet, maar ik kan geek Thais dis een Nederlandstalige of Engelse site is ook goed. BVD.
Ik heb het ding op de markt gekocht en vergeten te vragen voor de navullingen.
Henk.
electronische sigaret.
Moderator: Loempia
- eltoro53
- Zeer veel ervaring
- Ben
- Expat
Re: electronische sigaret.
Is die Markt 1000KM van je vandaaneltoro53 schreef:Ik heb voor mijn vrouw die moet stoppen met roken van de arts een electronische sigaret gekocht en hier is ze erg blij mee. Maar is er iemand die weet waar je de vullingen kan kopen? Ik heb gehoord dat ze ook in flesjes te koop zijn hier zodat je ze zelf kunt navullen. Wie kan me helpen? Gaat waarschijnlijk via internet, maar ik kan geek Thais dis een Nederlandstalige of Engelse site is ook goed. BVD.
Ik heb het ding op de markt gekocht en vergeten te vragen voor de navullingen.
Henk.

Anders zou ik even naar de Markt gaan

-
- Volwaardig lid
Re: electronische sigaret.
Heb even gegoogeld op "elektrische sigaret" en kom zo een aantal sites tegen.eltoro53 schreef:Gaat waarschijnlijk via internet, maar ik kan geek Thais dis een Nederlandstalige of Engelse site is ook goed.
http://www.google.nl/search?q=elektrisc ... ktische+si
GETROUWD OP 24-08-2011