Nou heb ik door de jaren heen het openbaar vervoer enorm zien veranderen.
De Tuk-tuks bij verdwenen..... rijden eigenlijk alleen nog tegen idiote prijzen en vind ik tegenwoordig niet meer geschikt.
Taxi's. Valt veel over te zeggen vooral over de kwaliteit van de chauffeurs maar ik heb er toch weinig slechte ervaringen mee.
De chauffeur die mij een "site seeing tour" wil geven komt van een koude kermis thuis als ik hem vertel hoe hij moet rijden. De chauffeur heeft dan ook zijn fooi verspeeld.

De bussen. Nog steeds in grote verscheidenheid en zeer betaalbaar. Goed ik mag niet meer op de treeplank meerijden en dan lekker half buitenboord hangen maar ik vind de bus, in vele maar niet alle gevallen, nog steeds een prima vervoermiddel.
De Skytrain. Heb ik ook helemaal zien bouwen en maak ik graag gebruik van.
De Metro. Die was er plotseling. Niet zo veel gevolgd tijdens bouw maar prima vervoermiddel.

Wel jammer dat je voor al deze vervoermiddelen aparte kaartjes hebt, De Ov-chipkaart (die zo vervloekt wordt in Nederland) zou ik prachtig vinden maar dat is een andere discussie.
Maar ik wil eigenlijk dit draadje opstarten omdat ik nieuwsgierig ben naar de vele uitbreidingen die nu plaats vinden.
Misschien zijn er forum leden die hier iets over willen vertellen. En, dat zou leuk zijn, het onderbouwen met foto's.

De laatste keer dat ik in BKK was heb ik vele wegen opengebroken gezien voor uitbreiding met name van de Metro.