Alvast bedankt voor de hulp.

Moderator: Loempia
De ene huid reageert anders dan de andere, ook een exceemhuid.karim1997 schreef:Over 4 weken is het zover. Ik vertrek naar Thailand voor een paar weekjes. Nu is ons aangeraden om in de nacht Deet te gebruiken, om jezelf te beschermen tegen (bepaalde) muggen. Nu blijkt dat het heel slecht is voor de huid en aangezien ik al veel last heb van exceem, is mijn vraag of Deet wel echt nodig is? Er is in alle hotels waar we verblijven een aico aanwezig op de kamer.
Alvast bedankt voor de hulp.
Lijkt me goed spul Elst.Jaico Muggenmelk Gel
Beschermt tegen muggen en insecten.
Prijs € 9,70
75 ML
Omschrijving
Jaico is in samenwerking met het Instituut voor Tropische Geneeskunde Antwerpen erin geslaagd een combinatie van DEET en plantenextracten te ontwikkelen, gebaseerd op een mengsel van extracten uit etherische plantenoliën, gecombineerd met het ingrediënt Diethyltoluamide (DEET). De effectiviteit van deze combinatie is groter dan de gezamenlijke effectiviteit van de individuele ingrediënten. Bij een geringe hoeveelheid DEET wordt een hogere en effectievere bescherming geboden tegen muggen. Jaico Muggenmelk doodt niet; beschermt de mensen door de mug op afstand te houden. Jaico Muggenmelk wordt met succes ingezet in tropische landen waar malaria nog overvloedig heerst. Jaico Muggenmelk is hypoallergeen en bevat geen kleurstoffen. Muggenmelk Gel beschermt 8 tot 12 uren tegen muggen (Europese en tropische) en tropische insecten en meerdere uren tegen teken en stekende insecten, zoals steekvliegen, daasvliegen en herfstmijten. Muggenmelk is ook verkrijgbaar in Roller en Spray (6-8 uren).