driver schreef:
Iedereen moet maar lekker zelf uitmaken hoe die omgaat met zijn Thaise geliefde en hoe hij de Thaise vrouw omschrijft dat is niet mijn pakkie aan tenslotte.
Ik zorg op mijn manier voor Suk, Zij zorgt op haar manier voor mij, En samen helpen we moeders een klein beetje en nu ook zoonlief een klein beetje omdat die zich verne.kt heeft en vader wordt

maar ja dat kan overal gebeuren dus daar til ik niet zo zwaar aan en ik ben ook jong geweest tenslotte .
mvg driver
En daar doe je nu precies wat de Thai zo belangrijk vinden. Een beetje hulp aan de familie als dat nodig is, is voor de Thai zo ontzettend belangrijk.
Misschien zelfs wel één van de belangrijkste aspecten van het Thaise leven.
Waarschijnlijk denken jouw schoonfamilieleden en buren: "Het is een rare vent, maar wel een goede."
Uit jouw woorden spreekt bovendien een zekere goedheid, en daarmee win je veel in het leven.
En niet alleen in Thailand!
Zeker, sommigen hier op het forum zijn in het verleden bedrogen door golddiggers.
En dat begrijp ik wel.
Maar soms schrijven ze dan zaken waarvan ik denk: "Da's te hard."
Als je zo met je vrouw/vriendin moet omgaan, waarom ben je er dan in godsnaam aan begonnen?
Ik heb mijn Thaise vrouw in Nederland leren kennen.
Haar cultuurschok was al voorbij, de mijne moest nog beginnen.
Maar vanaf het begin heeft ze tegen mij gezegd: "Als je iets met mij wilt, dan moet je weten dat je mijn familie erbij krijgt."
Verder even mijn complimenten voor de vertaling van het lange stuk hierboven.
Waarschijnlijk vertaald uit het Engels.
Nog steeds krom Nederlands, maar voor 90% gemakkelijk te volgen.
Google komt er steeds dichter bij.
Over 50 jaar maakt het niet meer uit in welke taal je spreekt en schrijft?
De Daleks rukken op?