De Groetjes,Ron.

Moderator: Loempia
RuudThai schreef:Het is niet alleen de portemonnee die telt. Het is ook de negatieve ervaring die veel vrouwen hier met een Thaise man hebben gehad. Een fors aantal zijn luie donders die zuipen, vreemdgaan en hun vrouw slaan. Ook kunnen ze de verantwoordelijkheid van een gezin onderhouden niet aan: bij het in verwachting raken van hun vrouw piepen ze er maar al te vaak tussenuit naar Bangkok of zo om vervolgens nooit meer wat van zich te laten horen. En alimentatie hebben ze hier nog nooit van gehoord.
Ik zal ze niet allemaal over één kam scheren maar de verhalen die ik van vriendinnen van mijn vrouw heb gehoord gaan allemaal die richting op.
En dan is de stap naar een farang gauw gemaakt want die staan als veel betrouwbaarder bekend. En natuurlijk financieel sterker. De liefde komt later wel.... of niet, maar dan is ze in ieder geval onder dak.
Jim schreef:westerse mannen zijn rijk.
rijke thaise vrouwen zitten over het algemeen niet te wachten op een farang.
thai rak thai.
welk vooroordeel?maverick62 schreef:Jim schreef:westerse mannen zijn rijk.
thai rak thai.
En ook Jim vervalt terug in het vooroordeel![]()
![]()
Tja, in de jaren dat ik hier woon heb ik toch al diverse malen onderweg een verpletterde motorcy gezien met daar omheen wat berijders met een zeiltje erover....chelobechek schreef:Dan te bedenken dat ik het autorijden hier heb opgegeven vanwege te gevaarlijk maar wel altijd alles op de Honda Wave doe (met rekje achterop), minimaal 2 tassen op het rekje, farang noi tussen de missus en mijzelf, een tas tussen de knieen en een rugzak op de borstgeen probleem
zeker weten Ron als je mij ooit onderweg treft gaat dat leiden tot een foto op minimaal dit forum
wel aub een balkje over mijn ogen doen in dat geval
Dit is niet altijd waar. Ik ken minstens 1 uitzondering, een in Bangkok woonachtige amerikaan, die met een zeer welgestelde Thaise is getrouwd. En daarbij is zeer welgesteld nog voorzichtig uitgedrukt. Ja, ik weet dat het heel zeldzaam is, maar het komt dus voor.Jim schreef:
nee, de prins op de zwarte buffel is echt geen farang, tenzij alle andere opties zijn uitgeput en mits de farang voldoende doekoes heeft.
een farang zonder geld is sowieso een farang ki nok, waar met een flink boog omheen moet worden gelopen.
Jim schreef:welk vooroordeel?maverick62 schreef:Jim schreef:westerse mannen zijn rijk.
thai rak thai.
En ook Jim vervalt terug in het vooroordeel![]()
![]()
thai rak thai? daar heeft de ruime meerderheid van de thaise bevolking op gestemd.
zet een thaise soap op.. een thaise met een farang echtgenoot? nooit!
een thaise prinses is zelfs haar koninklijke titel afgenomen omdat ze met een westerling trouwde en kreeg dat pas terug na de scheiding.
nee, de prins op de zwarte buffel is echt geen farang, tenzij alle andere opties zijn uitgeput en mits de farang voldoende doekoes heeft.
een farang zonder geld is sowieso een farang ki nok, waar met een flink boog omheen moet worden gelopen.
maar jouw 25 jaar jongere echtgenote is vast de uitzondering op de regel