met de meeste FACEBOOK aanhang
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
met de meeste FACEBOOK aanhang
Vorige week was er de lancering van een deel van het aandelenpakket van facebook-die site voor kwebbelende tienermeisjes (geloof ik) en onmisbaar voor de jeugdige TH-tourist (kijk nou toch weer eens: alweer die tiger temple-amazing!
Enkele kapitalisten hebben lekker kunnen innen-al dat goedgelovige volk dat dacht in 1 nacht slapend rijk ermeet te worden kwam van een koude kermis thuis.
ER kwam allerlei US-style weetjes bij de lancering. En dan deze dus:
de grootstad met de meeste accounts is: je raadt het al; BANGKOK! Ruim 8 miljoen. verslaat zelfs NewYork of London.
Enkele kapitalisten hebben lekker kunnen innen-al dat goedgelovige volk dat dacht in 1 nacht slapend rijk ermeet te worden kwam van een koude kermis thuis.
ER kwam allerlei US-style weetjes bij de lancering. En dan deze dus:
de grootstad met de meeste accounts is: je raadt het al; BANGKOK! Ruim 8 miljoen. verslaat zelfs NewYork of London.
- RuudThai
- Expat
Re: met de meeste FACEBOOK aanhang
't Gaat de richting van Nina Brink's Worldonline op met Mark Zuckerberg's Facebook: aandeel gelanceerd met een koers van rond de 38 dollar, nu na 1,5 week al onder de 30....
Blij dat ik nooit in dit soort gebakken lucht investeer!

Blij dat ik nooit in dit soort gebakken lucht investeer!

-
- Standaard Lid
Wat heb ik het toch heerlijk hier in Thailand geen aandelen,maar lekker genieten.en dat op mijn oude dag.en geen gezijk aan de kop.Gewoon genieten. 

- RuudThai
- Expat
Ach, je komt net kijken....Pieter1947 schreef:Wat heb ik het toch heerlijk hier in Thailand geen aandelen,maar lekker genieten.en dat op mijn oude dag.en geen gezijk aan de kop.Gewoon genieten.

- Jim
- Volwaardig lid
een paar aandeeltjes google had je anders geen windeieren gelegdRuudThai schreef: Blij dat ik nooit in dit soort gebakken lucht investeer!

probleem met dit soort beursgangen is dat je als particulier wel kan inschrijven, maar ze alleen krijgt als ze geen r33t waard zijn

als ik alle aandelen kpnquest had gekregen waar ik op had ingeschreven dan zat ik nu waarschijnlijk ook op m'n luie kont in LOS te rentenieren ipv hard te werken in het wisselvallige holland

Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
- Jim
- Volwaardig lid
zuckerberg geeft ook meteen een cursus hoe rijk te blijvenpong schreef: Enkele kapitalisten hebben lekker kunnen innen-

Mark Zuckerberg geeft geen fooi schreef:
AMSTERDAM - De steenrijke Facebook-oprichter Mark Zuckerberg is het gesprek van de dag, omdat hij tijdens zijn huwelijksreis in Italië in twee restaurants geen fooi zou hebben gegeven.
klikkerdeklik
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Ik heb twee aandelen en iedere dag lig ik er op in de zon. En soms draai ik me om en dan lig ik weer op twee aandelen met een dingetje er tussen in en ook dan lig ik in de zon. Ik hoef geen feesboek te kopen om gelukkig te zijn. Heb geeneens een feesboek inschrijving.
- joepattaya
- Expat
Ik vind zo al 3 "prajaks" en 2 "prajak"-groepen.prajak schreef:Ik heb twee aandelen en iedere dag lig ik er op in de zon. En soms draai ik me om en dan lig ik weer op twee aandelen met een dingetje er tussen in en ook dan lig ik in de zon. Ik hoef geen feesboek te kopen om gelukkig te zijn. Heb geeneens een feesboek inschrijving.
Wie zegt me dat je niet indekognieto op feesboek zit?
- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Nou mot je nie feesboek en feessitting door elkaar halen...joepattaya schreef:Ik vind zo al 3 "prajaks" en 2 "prajak"-groepen.prajak schreef:Ik heb twee aandelen en iedere dag lig ik er op in de zon. En soms draai ik me om en dan lig ik weer op twee aandelen met een dingetje er tussen in en ook dan lig ik in de zon. Ik hoef geen feesboek te kopen om gelukkig te zijn. Heb geeneens een feesboek inschrijving.
Wie zegt me dat je niet indekognieto op feesboek zit?
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Mijn feesboek acct is weggehaald door mij zelf; ik werd gek van steeds weer andere mogelijkheden en indelingen en mensen die ik niet ken en toch vriend willen worden, ik heb potdorie geen ALZHEIMER ! En ik zat op feesboek onder eigen naam, niet als prajak. Dus het is/zijn andere(n)...
-
- Volwaardig lid
Gardensafari neemt wraak over mijn ontboezemingen over ZIJN genitaal stelsel...... 

-
- Expat
En op Facebook heb ik een hoop vrienden, 600 in getal. Die kreeg ik toen ik me aanmelden en die heb ik nog steeds, ondanks dat ik met afmelden. Dat gebeurde op dezelfde dag van aanmelding.
Af en toe krijg ik via een mail, nog steeds een bericht : "huppeldepup wil graag vriend van je worden op facebook" en ik heb mijn account daar al maaaanden geleden opgezegd. Van mijn 600 "vrienden" hoor ik niks, nog geen felicitatie met m'n verjaardag.

Af en toe krijg ik via een mail, nog steeds een bericht : "huppeldepup wil graag vriend van je worden op facebook" en ik heb mijn account daar al maaaanden geleden opgezegd. Van mijn 600 "vrienden" hoor ik niks, nog geen felicitatie met m'n verjaardag.

-
- Volwaardig lid
Als je afmeld, en binnen 2 weken weer even op je facebook kijkt, dan ben je meteen weer aangemeld. Het is maar dat je dat weet.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Klopt. Je moet je afmelden en maandenlang niet kijken. Als je afgemeld bent heb je ook niks te bekijken....