Meestal huur ik dan een Fortuner of Vigo.
Nu is de situatie even anders,en zal mijn vrouw Jeab en zoon Kevin in ieder geval minimaal 6 maanden in Thailand blijven,en als het allemaal goed bevalt zal de definitieve stap worden genomen om Thailand als homestay te verruilen met Nederland.
Tegen die tijd zal de koop van een huis in overweging worden genomen,en in de tussentijd hebben we een mooi huis gehuurd.
Ik zal om de 6 weken nog heen en weer moeten vliegen,aangezien ik in Nederland nog mijn verplichtingen heb helaas.

Nu zit ik er aan te denken om in het begin een tweede hands auto te kopen,in plaats om er steeds 1 te moeten huren.
Bij een defenitieve vestiging zal een nieuwe auto zeker aangeschaft worden,maar voorlopig wil ik deze optie bestuderen.
(Jeab gaat over twee weken ook lessen in Thailand,en zal dan ook gebruik kunnen maken van de auto.
In November zal zij dan in Nederland een spoedcursus met aansluitend een rij-examen doen.)
Ben al een tijdje bezig om wat te vinden,maar sla stijl achterover van de vraagprijzen van tweedehands auto,s in vergelijking met de nieuwprijs.
Zie nu een 2009 NISSAN Pathfinder Aventura voor 320,000.00 THB staan,met 15000 mile op de teller.
http://classifieds.bangkokpost.com/?ad=3261
Lijkt mij geen logische stand?
Wordt er veel geknoeid met de teller in Thailand,en zit er ook geen soort paspoort bij?
Gaarne reactie,s van mensen met ervaring in deze materie.