Technisch probleem 11 mei 2012
-
- Site Admin
- Contacteer:
Technisch probleem 11 mei 2012
In verband met een technisch probleem wordt het forum niet bij alle leden op juiste wijze weergegeven. Daarnaast kunnen er problemen zijn met inloggen en het plaatsen van berichten.
Om dit probleem proberen op te lossen zullen er vandaag diverse onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Hoe lang dit onderhoud zal plaatsvinden is vooralsnog moeilijk in te schatten, maar we hopen dit voor 18.00 uur Nederlandse tijd te hebben afgerond.
Indien het onderhoud langer zal gaan duren zullen wij in dit topic hier melding van maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Chang
Om dit probleem proberen op te lossen zullen er vandaag diverse onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Hoe lang dit onderhoud zal plaatsvinden is vooralsnog moeilijk in te schatten, maar we hopen dit voor 18.00 uur Nederlandse tijd te hebben afgerond.
Indien het onderhoud langer zal gaan duren zullen wij in dit topic hier melding van maken.
Chang
-
- Site Admin
- Contacteer:
Re: Technisch probleem 11 mei 2012
Het probleem is inmiddels ten dele opgelost. Er kan vanaf heden gebruik worden gemaakt van het forum. Diverse forum functionaliteiten werken nog niet. Deze zullen nu al eerste worden hersteld. Hierna zullen er nog een aantal updates plaatsvinden waardoor het forum tijdelijk niet bereikbaar zal zijn. Naar verwachting zal dit een aantal maal om enkele minuten gaan.
Met vriendelijke groet,
Chang
Met vriendelijke groet,
Chang
-
- Site Admin
- Contacteer:
Alle noodzakelijke updates zijn nu uitgevoerd. Naar verwachting zal het forum weer op de juiste wijze functioneren. Uit de testen blijkt dat op een paar kleine (taalkundige) onderdelen na het forum weer als vanouds werkt.
Indien er toch problemen zijn in functioneren hoor ik deze graag, bij voorkeur per pb.
Mijn excuses voor het ongemak van afgelopen dag.
Chang
Indien er toch problemen zijn in functioneren hoor ik deze graag, bij voorkeur per pb.
Chang
- nbreeker
- Standaard Lid
Misschien is er ook wat aan te doen dat je je niet steeds opnieuw hoeft aan te melden,ook al vink ik aan "automatisch aanmelden"heel vaak werkt het niet en moet je je weer aanmelden.Chang schreef:Alle noodzakelijke updates zijn nu uitgevoerd. Naar verwachting zal het forum weer op de juiste wijze functioneren. Uit de testen blijkt dat op een paar kleine (taalkundige) onderdelen na het forum weer als vanouds werkt.
Chang
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Volwaardig lid
Geen probleem mee, alleen als ik switch van IPad naar computer.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- nbreeker
- Standaard Lid
Nu daar ben ik blij om voor je, maar ik heb er veel last van.elst99 schreef:Geen probleem mee, alleen als ik switch van IPad naar computer.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- Ben
- Expat
nbreeker schreef:Nu daar ben ik blij om voor je, maar ik heb er veel last van.elst99 schreef:Geen probleem mee, alleen als ik switch van IPad naar computer.
Dat ligt aan je browser.
Met firefox heb je dat niet .
- nbreeker
- Standaard Lid
Bedankt Chang voor de oplossing,oh het is Ben nu bedankt Ben.Ben schreef:nbreeker schreef:Nu daar ben ik blij om voor je, maar ik heb er veel last van.elst99 schreef:Geen probleem mee, alleen als ik switch van IPad naar computer.
Dat ligt aan je browser.
Met firefox heb je dat niet .
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- Ben
- Expat
nbreeker schreef:
Bedankt Chang voor de oplossing,oh het is Ben nu bedankt Ben.