Farang vermoord barlady in Udon Thani.

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Farang vermoord barlady in Udon Thani.

#16 Bericht door Jim » donderdag 10 mei 2012, 14:24

een moeder van twee kinderen van verschillende vaders (minimaal 1 farang) en die minimaal 2 andere farang (een duitser en een fransman) aan het lijntje houdt en zeer waarschijnlijk nog een handvol andere 'handsome men'.
wie kent de verhalen niet...

als het andersom was geweest dan was de duitser op een nacht wakker geworden zonder piemel.
en wie kent die verhalen niet...

kijk, ik zeg niet goed dat ze 15 messteken heeft gehad want dat wens je niemand toe.. maar als je speelt met vuur.. tja, dan kan je jezelf wel 's branden.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Meritus
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door Meritus » donderdag 10 mei 2012, 15:05

Duiker schreef:Duitsland koopt geen gevangen vrij. Maar misschien heb je een voorbeeld?
... 2003 hadden wij in Bkk binnen 3-4 daagen een budget van 20000 euro ... ok, het was maar een blacklisted medewerker die terug moest naar Duitsland ... [het was wel ook een heel interessant verhaal warom hij er was en hoe ..]
Met een tea money van minder dan 1500 Euro ging het voor hem naar Don Muang ...

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#18 Bericht door prajak » donderdag 10 mei 2012, 15:08

Ik meen, maar verbeter me maar, dat op bepaalde misdrijven in het uitleveringsverdrag NL-TH staat dat men in deze zaak minstens acht jaar moet zitten tot overdracht van een gevangene kan volgen, of minstens x jaar na definitief vonnis in hoogste instantie. Als dat met Duitsland ook zo is dan duurt het minstens acht jaar tot meneer naar Duitsland kan gaan en dat zal de straf zijn die je in NL feitelijk 'zit' voor moord als je hebt bekend en spijt hebt betuigd. Een werkstraf voor moord lijkt me ook in Duitsland niet mogelijk.

Uitlevering lijkt me een verkeerd woord. Overdracht van gevangen is beter.

Nou, hier kun je het lezen voor de NL situatie. Punt 6.

http://www.reclassering.nl/documents/Bu ... ailand.pdf

Vier jaar zit je al snel voor deze zaak......en de bak is in dit land hoogst onprettig.....

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#19 Bericht door Duiker » donderdag 10 mei 2012, 17:25

Meritus schreef:
Duiker schreef:Duitsland koopt geen gevangen vrij. Maar misschien heb je een voorbeeld?
... 2003 hadden wij in Bkk binnen 3-4 daagen een budget van 20000 euro ... ok, het was maar een blacklisted medewerker die terug moest naar Duitsland ... [het was wel ook een heel interessant verhaal warom hij er was en hoe ..]
Met een tea money van minder dan 1500 Euro ging het voor hem naar Don Muang ...
Wat je wilt vertellen weet ik niet. Maar Duitsland, of vergelijkbare landen kopen geen gevangenen vrij. En als dat wel zo zou zijn, dan zou ik daar graag een voorbeeld van zien.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#20 Bericht door prajak » donderdag 10 mei 2012, 17:32

Ik lees "blacklisted medewerker", die had dus wat uitgespookt, was geen veroordeelde. Ja, dan kost het geld. Maar gevangenen vrijkopen, dan denk ik meer aan bananenrepublieken.....

RuudThai
Expat
Expat

#21 Bericht door RuudThai » donderdag 10 mei 2012, 17:37

prajak schreef:Ik lees "blacklisted medewerker", die had dus wat uitgespookt, was geen veroordeelde. Ja, dan kost het geld. Maar gevangenen vrijkopen, dan denk ik meer aan bananenrepublieken.....
Bananenrepubliek....2003...... wie was er hier toen alweer aan de macht? :cheesy: :crazy:

Meritus
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#22 Bericht door Meritus » donderdag 10 mei 2012, 18:38

RuudThai schreef:
prajak schreef:Ik lees "blacklisted medewerker", die had dus wat uitgespookt, was geen veroordeelde. Ja, dan kost het geld. Maar gevangenen vrijkopen, dan denk ik meer aan bananenrepublieken.....
Bananenrepubliek....2003...... wie was er hier toen alweer aan de macht? :cheesy: :crazy:
... en, wat denk ja wat Thailand in 2012 is? Ik heb genoeg voorbeelden van dit jaar ... 2012 ... welke rechten heb jij hier? Leg het mij maar uit ... nix heb je hier, je bek moet je houden, dat was het dan, en blij zijn niet op te vallen ... :giggle3: :cheesy: :clap: :crazy: :worshippy: :giggle: :giggle2: :happyno:

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#23 Bericht door Gardensafari » donderdag 10 mei 2012, 22:20

Meritus schreef:blij zijn niet op te vallen ... :giggle3: :cheesy: :clap: :crazy: :worshippy: :giggle: :giggle2: :happyno:
Als jij er uitziet als je eigen avatar gaat dat niet lukken :cheesy:
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

nbreeker
Standaard Lid
Standaard Lid

#24 Bericht door nbreeker » vrijdag 11 mei 2012, 00:31

Meritus schreef:
RuudThai schreef:
... en, wat denk ja wat Thailand in 2012 is? Ik heb genoeg voorbeelden van dit jaar ... 2012 ... welke rechten heb jij hier? Leg het mij maar uit ... nix heb je hier, je bek moet je houden, dat was het dan, en blij zijn niet op te vallen ... :giggle3: :cheesy: :clap: :crazy: :worshippy: :giggle: :giggle2: :happyno:
Bek houden moet je hier,ik praat met iedereen en ben blij dat ik hier mag wonen ben dik tevreden hier,maar misschien zit je niet op je juiste plek Meritus en kan je altijd nog terug gaan.Enne kijk uit dat je niet opval.
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"

Mahatma Gandhi.

dutch
Expat
Expat

#25 Bericht door dutch » vrijdag 11 mei 2012, 00:44

Udon Thani - 8. Mai 2012 [PDN]; Pol. Capt Ratchaphol Morarat von der Udon Thani Polizei wurde wegen einem tödlichen Angriff in der "TogetherBeer-Bar" Nummer62, Soi Samphan, Udon Thani, benachrichtigt.

Am Tatort fand die Polizei die Leiche von Mrs. Jantree Miller, Alter 34 Jahre, in der Nähe des Computer-Tisches in einer Blutlache auf dem Boden liegend. Frau Jantree hatte 7 Stichwunden am linken Arm, 4 Wunden am rechten Arm, 4 Wunden an der Stirn und 2 auf der Wange. Insgesamt 17 Wunden.

Die Untersuchung ergab, dass Frau Jantree bevor sie erstochen wurde, sich auf dem Facebook-Chat mit einem Franzosen, Herrn Peter Kristien Bitek, 29 Jahre, unterhielt.

Der Deutsche, der Boyfriend von Frau Jantree, kam in den Laden und setzte sich neben sie. Als er sah, dass sie sich auf der Facebook mit einem Franzose unterhielt, schrie er sie an, dass sie eine böse Frau sei, die ihn betrüge. Dann zog er ein Klappmesser aus der Tasche und stach mehrmals heftig auf sie ein, bis sie vom Stuhl fiel und auf dem Boden starb.
Pol. Col. Kovit Charoenwattanasak, Superintendent der Udon Thani Polizeistation, sagte, dass dieser Fall das Drama einer Dreiecksbeziehung zwischen einer thailändischen Frau und zwei ausländischen Männern sei.
unquote

Voor diegene die het Duits machtig zijn,is dit de min of meer officiele lezing.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#26 Bericht door prajak » vrijdag 11 mei 2012, 15:56

Staat die Fransman met naam en toenaam in de pers hier ? Zou hij wel vrije jongen zijn ? Want ook Franse vrouwen kunnen een piemel afsnijden en aan een postduif binden... Hoe luidt "gone with the wind' in het Frans ?

Meritus
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door Meritus » vrijdag 11 mei 2012, 21:14

nbreeker schreef: Bek houden moet je hier,ik praat met iedereen en ben blij dat ik hier mag wonen ben dik tevreden hier,maar misschien zit je niet op je juiste plek Meritus en kan je altijd nog terug gaan.Enne kijk uit dat je niet opval.
Terug? waar naar toe? Maar als je begeepen heb wat je hier bent ... dan is het wel vijn leven hier ... oh. sorrry, lees maar ... ST, het verhaal van de 2 grootvaders ...

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”