Meer Thaise bruiden

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Bericht
Auteur
Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

Re: Meer Thaise bruiden

#16 Bericht door Gardensafari » zaterdag 28 april 2012, 22:07

Liebe Zuschauerinnen und Zuschauer,

Mij is verzocht om in stichtelijke woorden in te gaan op de last die een urinestoma met zich kan medebrengen.
Alvorens die last te omschrijven is het nodig dat we ons verdiepen in "das Ding an sich".
Ik ben echter oprecht de mening toegedaan, dat zulk een verhandeling niet thuishoort op dit forum.
Ik verwijs een ieder naar Google of naar welk andere Suchmaschine dan ook.

Wel wil ik mijn verbazing uitspreken.
Het komt mij namelijk voor dat met name mannen door de natuur goed genoeg zijn geëquipeerd om een en ander enigszins natuurlijker te reguleren.
Mij dunkt dat de bestaande zak bij mannen een oplossing zou kunnen zijn.
Nadat deze is uitgehold lijkt mij daar een zekere voorraadruimte aanwezig, nota bene voorzien van kraantje.
Wellicht kunnen artsen zulks uitproberen op de maniakale kinderliefhebber Robert M.
Nu hoor ik u zeggen: "Maar die heeft nog geen uitgeholde zak".
Dat klopt, maar hij is ook nog niet met proefverlof geweest.

Voor het overige vind ik dit onderwerp niet geschikt voor dit forum.
Leutigheid staat hier voorop en dit is een weinig leutig onderwerp.

Ik wens u een goede en zinvolle zondag toe.
Gebruik de zondag om tot u zelf te komen, zodat u op maandag in alle ingetogenheid mee kunt leven met onze Oranjes.
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#17 Bericht door prajak » zondag 29 april 2012, 07:17

Herr Pfarrer, dat is nu allesbehalve iemand de oren van de kop l@llen...... Maar over oren heeft Wim Sonneveld het al eens uitgebreid gehad. Ik zal dat niet herhalen. Maar voor de liefhebbers....
http://www.youtube.com/watch?v=pjmTeOIhGR4

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#18 Bericht door Gardensafari » zondag 29 april 2012, 08:20

prajak schreef:Herr Pfarrer, dat is nu allesbehalve iemand de oren van de kop l@llen...... Maar over oren heeft Wim Sonneveld het al eens uitgebreid gehad. Ik zal dat niet herhalen. Maar voor de liefhebbers....
http://www.youtube.com/watch?v=pjmTeOIhGR4
Bedankt voor de link.
Deze had ik al jáááren niet meer gehoord!
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

DeDe
Erelid
Erelid

#19 Bericht door DeDe » zondag 29 april 2012, 11:48

prajak schreef:Zelden heb ik iemand zo voorzichtig maar tegelijk met de juiste woorden horen uitleggen wat een bolus-stoma is.

Kun je nu een beschouwing geven over het urine-stoma svp ?

" Das Wort zum Sonntag " von Pfarrer Herr G. Safari.

Geachte heer Prajak,

Ik kan u geruststellen, de PVV fractie bestaat uit een bijzonder kleurrijke bloemenmix in een kamer gevuld met onkruid en zoals u zeker zult weten, onkruid vergaat niet.

Edje
Expat
Expat

#20 Bericht door Edje » zondag 29 april 2012, 12:22

Ben ik even de weg kwijt :?: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy: :cheesy:
'Oranjes' , wat is dat :?: , we worden toch door de hele zooi genaaid, incl. KUNDUZ
Groetjes; Edje

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#21 Bericht door Gardensafari » zondag 29 april 2012, 18:30

Neen, door de Oranjes worden we niet genaaid.
Daar zijn jij en ik niet belangrijk genoeg voor.
Je moet het meer zien als een buitenlandse bezettingsmacht.

En niet zo maar een bezettingsmacht.
Maar een bezetting door twee landen die elkaar normaliter niet kunnen luchten of zien: Frankrijk en Duitsland.

En ze hebben het prima gedaan, want meer dan de helft van de Nederlanders is nog verzot op de bezetter ook.
En dat is iets wat met name de Germanen nooit voor elkaar gekregen hebben.
De Germanen waren daarvan zo onder de indruk dat ze tot twee keer toe voor een nieuwe injectie hebben gezorgd.
Boze tongen (let wel, niet mijn tong) beweren dan ook dat de jongste injectie is goedgekeurd door de Nazi-clan in Zuid-Amerika.
Knor, knor,

Hans

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#22 Bericht door prajak » maandag 30 april 2012, 01:15

Er zit nog maar weinig 'oranje' in oranje. Maar laten we haar verjaardag niet vergrammen......

Van der Meer
kenner
kenner

#23 Bericht door Van der Meer » maandag 30 april 2012, 07:47

Hmmmmmm Weer de gebruikelijke quasi lollige prietpraat van de vaste forumleden

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#24 Bericht door prajak » maandag 30 april 2012, 07:50

Schrijf jij dan eens iets over Thailand, Van der Meer ! Ik heb mijn beste weer gedaan deze maand, dunkt me.

printen44
Expat
Expat

#25 Bericht door printen44 » maandag 30 april 2012, 07:54

Prajak, van der meer is een zgn. trol. Ik vermoedt dat hij ook in andere forums bezig is. Zijn stijl komt daarmee overeen. De beste remedie is om "van der meer" in zijn sop te laten gaar koken, dus niet op reageren.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#26 Bericht door prajak » maandag 30 april 2012, 08:00

Een nurks dan ? Want iets gezelligs heb ik nimmer van hem/haar gelezen.

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#27 Bericht door driver » maandag 30 april 2012, 08:38

Van der Meer schreef:Hmmmmmm Weer de gebruikelijke quasi lollige prietpraat van de vaste forumleden
De vaste forumleden aangevuld met minder vaste die goede intenties hebben dragen een forum en houden het in beweging ongeacht waarover het gaat en of je het er soms wel of niet mee eens bent maar figuren zoals jou met dit soort opmerkingen voegen niks toe aan een of in dit geval dit forum dus wat mij betreft ga je ergens anders je pleziertje zoeken en kunnen we hier doorgaan met dit forum goedgezinde mensen.

mvg driver

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#28 Bericht door Gardensafari » maandag 30 april 2012, 11:31

Van der Meer schreef:Hmmmmmm Weer de gebruikelijke quasi lollige prietpraat van de vaste forumleden
Zoals wel vaker maakt Van der Meer er weer een zooitje van.
Zijn kennis van de Nederlandse taal is onthutsend gering.
En in dit geval brengt mij dat in een staat van verwarring.
Ik doel op het gebruik van het woordje "quasi".
Dat woord dient in het Nederlands te worden vastgeknoopt aan het woord waarop het betrekking heeft.
En hier zweeft het.

Dan zijn tenminste drie mogelijkheden aanwezig.

1 Het woord "quasi" moet worden vastgekoppeld aan "lollige".
Er zou dan moeten staan: "quasilollige prietpraat", of eventueel: "quasi-lollige prietpraat".
Het "lollige" van de "prietpraat" wordt dan in twijfel getrokken.

2 Het woord "quasi" moet worden vastgekoppeld aan "prietpraat".
Er zou dan moeten staan "lollige quasiprietpraat", of eventueel "lollige quasi-prietpraat".
Dat zou betekenen dat Van der Meer het geschrevene niet alleen lollig vind, maar ook van groot belang.
Immers het lijkt wel op prietpraat, maar het is het niet.

3 "Lollige prietpraat" moet worden gezien als een begrip, beter gezegd: één begrip.
Het zou dan geschreven moeten worden als "lollige-prietpraat".
Een alleszins positief begrip.
Door toevoeging van het woord "quasi" kun je het positieve in twijfel trekken, maar dan dien je te schrijven: "quasi-lollige-prietpraat".

Taalkundig kun je met hetgeen Van der Meer schrijft dus geen kant op.

En dus kies ik voor optie 2.
En dank ik Van der Meer voor zijn compliment [|)
Knor, knor,

Hans

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#29 Bericht door Jeanette » maandag 30 april 2012, 20:19

prajak schreef:Er zit nog maar weinig 'oranje' in oranje. Maar laten we haar verjaardag niet vergrammen......
Vandaag was een heerlijke dag in Nederland. Veel mensen waren in oranje kleding heerlijk buiten op de mooiste en zonnigste dag van april. Dus niet alleen de Thaise bruiden die de inburgeringscursus gevolgd hebben maar de halve bevolking. (zo ik ben on-toppic :mrgreen: ) Zelf heb ik me heerlijk uitgeleefd achter de pusher en ben nu in bezit van veel nodeloze artikelen van kermiskwaliteit. :?

Het moet mij wel van het hart dat deze feestdag voor mij meer met de kleur oranje te maken heeft dan met de hooggeplaatste familie waarvan ik een beetje de genen in twijfel trek. :o Dit is de dag van het volk, laat ze maar koekhappen. Jammer van de aubade, die is sinds dit jaar vlak bij de A4, de kinderen hadden maar een klein publiek daar. Later werden ze ijverig bijgestaan door vaders en moeders want er moest gehandeld worden, dit is de dag voor de verkoop van 'ouwe zooi' - die je eerlijk gezegd niet echt zag verminderen - en werd menige spaarpot toch wel iets dikker.

Dit is dus zuivere prietpraat, wat kan ik er (van der) meer bij verzinnen? Soms zijn we hier net een verzameling smurven - ik ben uiteraard de smurfin 8-) - dus een Gargamel valt niet uit de toon. Dus van der Meer, wordt ook lekker blauw (halve fles jajem of zo) en het leven is weer een groot feest. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[|)

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#30 Bericht door Gardensafari » maandag 30 april 2012, 22:10

Heerlijke reactie, Jeanette.
Daar wordt die Watermans wel even stil van.
Hij wordt omschreven als een troll.
En dan zoek je op internet op troll.
Op de Engelse Wikipedia staat een uitgebreid artikel.

En verdomd: zelfs met een Thaise connectie.
Ik citeer:
In Thai, the term "krean" (เกรียน) has been adopted to address Internet trolls. The term literally refers to a closely cropped hairstyle worn by most school boys in Thailand, thus equating Internet trolls to school boys. The term "tob krean" (ตบเกรียน), or slapping a cropped head, refers to the act of posting intellectual replies to refute and cause the messages of Internet trolls to be perceived as unintelligent.
En zo is dit topic weer geheel "on topic"".

En wat zegt ons waterkonijn daarop?
Knor, knor,

Hans

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”