Ben weer terug...
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Ben weer terug...
...en op een voor mij gedenkwaardige dag.
Het is volgens de forumklok nu 10 april en precies EEN JAAR dat de heupprothese er in zit.
En het is een jaar en twee dagen dat ik niet meer rook. Dat stoppen zo gemakkelijk ging had ik niet verwacht. Maar als pijp-/sigaarroker heb je geen nicotineverslaving en dat maakt stoppen gemakkelijker denk ik.
Verder is het een jaar en vijf dagen dat Kai en ik samenwonen en ons servies merk Méli-Mélo is nog heel. Dat mag als een prestatie worden gezien want wij zijn beiden snel aangebrand.
Maar hoofddoel was en is afvallen. Het gestelde doel xx kilo is nog niet bereikt maar ik zit vandaag op yy kilo er af ten opzichte van 1 januari j.l. Aan de dubbele 'cijfers' kun je zien dat het station 9 kilo is gepasseerd. Het zal nog tot eind mei duren … en dan volgt een gortdroog en saai verhaal zoals je van me gewend bent. Het bevat op heden slechts iets van 3.500 woorden. Een kleintje, dus.
Er komt nog een 'kleintje' aan over onze gezinsuitbreiding want we krijgen twee generaties inwonen...en dat heeft geleid tot het aantreden van 'bouwkundige ingenieurs' en ... breek me de bek niet los ! Op de rand van een hartverzakking !
Ik heb een paar stukjes voorbereid en zal er iedere dag drie plaatsen; dan zijn jullie een kleine week zoet.
En ik heb iets beloofd over IJslanders; je begrijpt dat het een ludiek verhaal wordt als tegenhanger van jullie links - rechts - blondie - coalitie - gedoog - euro - bezuiniging gepeuter. Dat kom ik na maar ...
Kai gaat de 23e onder het mes in Khon Kaen Rama, haar schildklier gaat er uit, en dan gaat dat ding naar de patholoog, dus wij hebben nu iets heel anders aan ons hoofd. Spanning en veel vragen. Maar daar komen we wel uit.
Het is volgens de forumklok nu 10 april en precies EEN JAAR dat de heupprothese er in zit.
En het is een jaar en twee dagen dat ik niet meer rook. Dat stoppen zo gemakkelijk ging had ik niet verwacht. Maar als pijp-/sigaarroker heb je geen nicotineverslaving en dat maakt stoppen gemakkelijker denk ik.
Verder is het een jaar en vijf dagen dat Kai en ik samenwonen en ons servies merk Méli-Mélo is nog heel. Dat mag als een prestatie worden gezien want wij zijn beiden snel aangebrand.
Maar hoofddoel was en is afvallen. Het gestelde doel xx kilo is nog niet bereikt maar ik zit vandaag op yy kilo er af ten opzichte van 1 januari j.l. Aan de dubbele 'cijfers' kun je zien dat het station 9 kilo is gepasseerd. Het zal nog tot eind mei duren … en dan volgt een gortdroog en saai verhaal zoals je van me gewend bent. Het bevat op heden slechts iets van 3.500 woorden. Een kleintje, dus.
Er komt nog een 'kleintje' aan over onze gezinsuitbreiding want we krijgen twee generaties inwonen...en dat heeft geleid tot het aantreden van 'bouwkundige ingenieurs' en ... breek me de bek niet los ! Op de rand van een hartverzakking !
Ik heb een paar stukjes voorbereid en zal er iedere dag drie plaatsen; dan zijn jullie een kleine week zoet.
En ik heb iets beloofd over IJslanders; je begrijpt dat het een ludiek verhaal wordt als tegenhanger van jullie links - rechts - blondie - coalitie - gedoog - euro - bezuiniging gepeuter. Dat kom ik na maar ...
Kai gaat de 23e onder het mes in Khon Kaen Rama, haar schildklier gaat er uit, en dan gaat dat ding naar de patholoog, dus wij hebben nu iets heel anders aan ons hoofd. Spanning en veel vragen. Maar daar komen we wel uit.
-
- Volwaardig lid
Re: Ben weer terug...
Goed je hier weer terug te zien ...ehhh..weer veel van je te lezen 

- RuudThai
- Expat
Welcome back..... maar mijn forumklok staat op dit moment nog op 9 april 2012 23.18 uur! Dus ligt het aan jou dat hij fout staat.

-
- Volwaardig lid
Het ligt nooit aan mij.
" Het is momenteel 10 Apr 2012, 00:43 staat er". Op mijn Japans uurwerk staat een uur minder.....
" Het is momenteel 10 Apr 2012, 00:43 staat er". Op mijn Japans uurwerk staat een uur minder.....
-
- Volwaardig lid
Mijn tijdzone in het forum staat op UTC +7. Mijn tijd in de PC staat op Thaise tijd, en dat +5 tov NL maar zover ik weet +7 tov GMT. Dus wat is er mis ?
-
- Veel ervaring
De zomertijd die in Nederland is ingegaan 2 weken geleden.
Dat is +6 voor Thailand.
Dat is +6 voor Thailand.
-
- Volwaardig lid
Het leest zo lekker weg, Prajak!
Fijn dat Je weer terug bent en knap dat real 9 kg af is.
Sterkte met Kai, is een moeilijke ingreep, hopelijk knapt ze er snel van op en is het alleen de schildklier, wens haar sterkte namens ons.
Fijn dat Je weer terug bent en knap dat real 9 kg af is.
Sterkte met Kai, is een moeilijke ingreep, hopelijk knapt ze er snel van op en is het alleen de schildklier, wens haar sterkte namens ons.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Expat
- Contacteer:
Dat is al jaren mis hier op het forum, corrigeren is nooit gelukt.prajak schreef:Mijn tijdzone in het forum staat op UTC +7. Mijn tijd in de PC staat op Thaise tijd, en dat +5 tov NL maar zover ik weet +7 tov GMT. Dus wat is er mis ?
Welkom terug Prajak.
Je schrijft 'yy', moet ik dat ook lezen als dezelfde nummers? Dat zou dan dus 11 kilo moeten zijn, of misschien wel 22.
-
- Volwaardig lid
11 ? Tja, effe wachten, eind mei volgt een verslag.
-
- Volwaardig lid
Welkom terug Prajak.
En al het goede voor Kai toegewenst en natuurlijk ook voor jou, want jij zal het ook moeten doorstaan.
En al het goede voor Kai toegewenst en natuurlijk ook voor jou, want jij zal het ook moeten doorstaan.
"Voor de oplossing is het onontbeerlijk de tegenstander niet te zien als de vijand, doch als een drager van een andere mening." (Koningin Beatrix tijdens haar inhuldiging)
-
- Expat
Geweldig dat je weer terug bent. Heerlijk om je verhalen weer te lezen.
-
- Volwaardig lid
Welkom terug Prajak!
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.
-
- Volwaardig lid
Bij mij is er een dikke 8% af dus voor 15 % zit ik over de helft.prajak schreef: Het gestelde doel xx kilo is nog niet bereikt maar ik zit vandaag op yy kilo er af ten opzichte van 1 januari j.l.

Sterkte voor Kai en voor jou de 23ste.

- vleespet
- Volwaardig lid
Welkom terug,stoppen met roken en dan ook nog afvallen is een combinatie die je niet vaak tegen komt,grote klasse.

iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau
-
- Volwaardig lid
welcome back, mister-zie het nu pas, het was immers Pasen hier, dus chocola(de eieren) eten geblazen. En barbecueen-in de hersftachtige regen.
Maarre-hoe heb je de tellers zo kunnen manipuleren dat je permanent op 5050 (haasip/haasip??) staat? Met meer als 1 bericht (motorreis naar Kalasin)?
Heel benieuwd naar al je andere vele belevenissen en stories.
Maarre-hoe heb je de tellers zo kunnen manipuleren dat je permanent op 5050 (haasip/haasip??) staat? Met meer als 1 bericht (motorreis naar Kalasin)?
Heel benieuwd naar al je andere vele belevenissen en stories.