Ik ben nieuw op dit forum en heb mij dus aangemeld omdat ik een vraag heb en ook zoveel mogelijk anderen met hun vragen wil helpen.

Goed ik woon en werk nu ongeveer 3,5 maand in Bangkok. Ik vind het wonen hier zeer fijn en heb het er erg naar mijn zin. Ook heb ik ondertussen een aantal goede vrienden hier dus voel mij erg op mijn plek.
Het enige probleem hier is mijn baan. Ik Heb dit niet op papier, dwz. illegaal. NU BEN IK HIER NIET OM VOOROORDELEN AAN TE HOREN. Ik ben zelf zeer goed op de hoogte van de eventuele risico's en straffen!!
Maar toch zou ik het zelf wel graag goed voor elkaar hebben. Met de juiste papieren, visa en vooral ook loon, wat ik nu naar thaise maatstaven krijg. In principe is dit genoeg om van te leven want de thai kunnen het natuurlijk ook. Echter wil ik graag wel iets meer verdienen.
Nu zet ik hier dus dit topic op deze site in de hoop dat iemand mij kan helpen aan goede contacten, misschien zelfs een baan of een heel goed advies wat ik hier als nieuwkomer in deze stad kan gebruiken. Ik heb hier echt mijn hart liggen en wil ook niet onverwachts terug naar NL hoeven. Dus ik hoop dat jullie iets voor mij hebben. Ik heb alleen een MBO opleiding dus ook daar kan ik niet veel zelf mee. Voor meer informatie kan je mij altijd even een PM sturen aangezien ik dat niet graag open en bloot gooi. Ik heb wel veel verkoop ervaring.
Ik hoop dat jullie mij van dienst kunnen zijn!!
en nogmaals, de reacties over straffen en hoe fout ik bezig ben kan je voor jezelf houden, dat besef ik mij maar al te goed. Gaarne reacties die mij ook echt kunnen helpen.
Heel erg bedankt!!
Groeten,.