Bangkok motorshow 2012

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Bangkok motorshow 2012

#1 Bericht door NieTan » donderdag 29 maart 2012, 22:11

Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.
Is er iemand hier op het forum die er heen gaat en voor mij wat kan navragen bij de chevrolet stand?

Ben namelijk van plan om de nieuwe chevrolet trailblazer te gaan kopen en het schijnt dat tijdens de introductie op de bkk motorshow er speciale promotions op de trailblazer worden gegeven. Ik wil weten wat de promotions zijn en of het nodig is om naar de motorshow af te reizen. Heb chevrolet gebelt maar nog geen duidelijke reactie ontvangen.

joepattaya
Expat
Expat

Re: Bangkok motorshow 2012

#2 Bericht door joepattaya » vrijdag 30 maart 2012, 01:30

NieTan schreef:Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.
Is er iemand hier op het forum die er heen gaat en voor mij wat kan navragen bij de chevrolet stand?

Ben namelijk van plan om de nieuwe chevrolet trailblazer te gaan kopen en het schijnt dat tijdens de introductie op de bkk motorshow er speciale promotions op de trailblazer worden gegeven. Ik wil weten wat de promotions zijn en of het nodig is om naar de motorshow af te reizen. Heb chevrolet gebelt maar nog geen duidelijke reactie ontvangen.
De promotion zoals op de website: http://www.chevrolet.co.th/vehicles/tra ... _show.html

NieTan
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Bangkok motorshow 2012

#3 Bericht door NieTan » vrijdag 30 maart 2012, 05:35

joepattaya schreef:
NieTan schreef:Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.

De promotion zoals op de website: http://www.chevrolet.co.th/vehicles/tra ... _show.html
Als je op de button promotion klikt krijg je idd de geldende acties te zien, alleen geen trailblazer daarbij. De eerste foto is van de captiva!

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”