Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.
Is er iemand hier op het forum die er heen gaat en voor mij wat kan navragen bij de chevrolet stand?
Ben namelijk van plan om de nieuwe chevrolet trailblazer te gaan kopen en het schijnt dat tijdens de introductie op de bkk motorshow er speciale promotions op de trailblazer worden gegeven. Ik wil weten wat de promotions zijn en of het nodig is om naar de motorshow af te reizen. Heb chevrolet gebelt maar nog geen duidelijke reactie ontvangen.
Bangkok motorshow 2012
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- joepattaya
- Expat
Re: Bangkok motorshow 2012
De promotion zoals op de website: http://www.chevrolet.co.th/vehicles/tra ... _show.htmlNieTan schreef:Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.
Is er iemand hier op het forum die er heen gaat en voor mij wat kan navragen bij de chevrolet stand?
Ben namelijk van plan om de nieuwe chevrolet trailblazer te gaan kopen en het schijnt dat tijdens de introductie op de bkk motorshow er speciale promotions op de trailblazer worden gegeven. Ik wil weten wat de promotions zijn en of het nodig is om naar de motorshow af te reizen. Heb chevrolet gebelt maar nog geen duidelijke reactie ontvangen.
-
- Volwaardig lid
Re: Bangkok motorshow 2012
Als je op de button promotion klikt krijg je idd de geldende acties te zien, alleen geen trailblazer daarbij. De eerste foto is van de captiva!joepattaya schreef:De promotion zoals op de website: http://www.chevrolet.co.th/vehicles/tra ... _show.htmlNieTan schreef:Van 28mrt tm 8 april is de motorshow in bkk.