Wel die cowboy met die zwevende sigaret en dat jochie met die voetbal ja en snel terug !!!! laat gaan we gaan naar de isaan

Moderator: Loempia
Wil je even weg van alle drukte ga dan naar Je Maew restaurant aan Dechanuchit (zijstraat van het strand). Dit is in Hua Hin al decennia lang de plek voor heerlijke Khao tom pla (rijstsoep met plakjes vis) en andere favorieten zoals Thaise omeletten, augurk soep en zeevruchten salade. Dit allemaal voor prijzen van zo tussen de 25 en 55 Bath (€ 0,60 en € 1,35).elst99 schreef:Voor de prijs hoef je niet meer naar Thailand, weet niet in de Isan, heb ook gelezen dat Hua Hin een van de duurste plaatsen is om te verblijven, dat geloof ik ook wel! Maar vind het nog steeds leuk om mensen te ontmoeten van verschillende pluimage, of het nu Friezen, Zweden, Noren, Duitsers of wat dan ook zijn, alles beter dan eigenzinnige Nederlanders die altijd alles beter weten, want dat is een ramp. Mijn mening, weet wordtniet altijd gewaardeerd.
1 km zuidwaards kan alleen nog maar de verzonken stad atlantis liggenJeanette schreef:Goh, en 1 km naar het zuiden heb ik het 8 weken heerlijk gehad. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Als je tot het eind van het strand loopt, een van de laatste tentjes, daar vonden wij het eten het lekkerst en het goedkoopst. Na die blauw/witte nog 100 meter. Ze spreken bijna geen engels.
Hua Hin's night market . Hier vind Je Maew,elst99 schreef:Je Maew, is dat het hotpotjes restaurant? Op de hoek met de Nebkahaerd? Ben je de laatste jaren nog in Hua Hin geweest, zit dat er nog wel, in de Dechanusit is een hoop gesloten . Je Ice ken ik ook niet, waar zit die dan?
Het hotpotjes restaurant is er nog wel!
O, dan zat je dichter bij Nice Beach hotel dan ik dacht.Jim schreef:1 km zuidwaards kan alleen nog maar de verzonken stad atlantis liggenJeanette schreef:Goh, en 1 km naar het zuiden heb ik het 8 weken heerlijk gehad. Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Als je tot het eind van het strand loopt, een van de laatste tentjes, daar vonden wij het eten het lekkerst en het goedkoopst. Na die blauw/witte nog 100 meter. Ze spreken bijna geen engels.
of bedoel je koh samet?
dat ligt zo'n 2.5 km zuid-oost waards.
We zitten nu een km of 10 oostwaards en dat is beduidend beter (hat suan son).
Heel veel kleine restaurantjes op 't strand, maar toch lekker rustig.
Maar Elst wij wonen aan de kust in nederland en daar het zelfde gelazer bouwen dure huizen, voor de gem. nederlander niet te betalen, en moeten nu zelfs parkeergeld betalen.elst99 schreef:Vooruitgang heb ik geen moeite mee, maar bouwen als een kip zonder kop!
Als je bedenkt dat er een overcapaciteit aan accommodatie is en het eigenlijk tot aan december allemaal leeg staat, dan ben je verkeerd bezig is mijn mening.