Ik ben onlangs in Egypte geweest en heb daar een USB Modem gekocht voor internet :HSDPA USB STICK model MF100 van ZTE corporation; ik kon daar mee op internet
Weet iemand of deze usb stick ook te gebruiken is in Thailand met een simcard welk ik in de usb kan steken.
Mijn echtgenote en ik gaan een 3 weekse rondreis en strandvakantie maken van 24 maart tot 14 april;Bangkok en dan naar het noorden en terug naar Cha-am.
Als ik op site kijk zie ik prijzen voor een usb stich voor internet vanaf 5000 tot 7500 bath excl simcard bv van AIS
Ik neem een minilaptop mee .
Iemand een suggestie hoe we op een voordelige manier toch even in contact kunnen komen met thuisfront via email of chat?
Kostprijs USB moden voor internet
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
- Jim
- Volwaardig lid
Re: Kostprijs USB moden voor internet
als je een simlock-vrije smartphone hebt kun je ook tetheren.
simkaartje van 12call of dtac er in en klaar is kees.
simkaartje van 12call of dtac er in en klaar is kees.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Heel veel hotels hebben free wifi en overal zijn internet cafees te vinden die vaak ook een open netwerk hebben.
-
- Volwaardig lid
Je kunt een kaartje voor 235 Bht kopen in je USB stick en je hebt dan 50 uur internet voor een maand.
Dus gerust meenemen! In veel hotels is er alleen in de openbare ruimtes of ook tegen betaling wifi.
Dus gerust meenemen! In veel hotels is er alleen in de openbare ruimtes of ook tegen betaling wifi.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
-
- Gedeactiveerd
wij hebben een simkaartje van dtac 399 baht voor heel de maand unlimited internet en 1 gb downloaden, prima om je post te bekijken en wat op internet te surfen.
Maar het blijft allemaal langzaam
Maar het blijft allemaal langzaam