Kan je een nieuw paspoort aanvragen bij de ambassade terwijl je als tourist in Thailand bent?
Ga nu telkens naar Cambodia voor een 3 maanden touristen visum maar mijn bladzijdes zijn bijna vol.
Ais
Paspoort
Moderator: Loempia
- Ben
- Expat
Re: Paspoort
Ais schreef:Kan je een nieuw paspoort aanvragen bij de ambassade terwijl je als tourist in Thailand bent?
Ga nu telkens naar Cambodia voor een 3 maanden touristen visum maar mijn bladzijdes zijn bijna vol.
Ais
PP aanvragen wel lijkt me .
Een 3 maanden tourist visa lijkt me niet te kunnen, normaal is dat 60 dagen met 1 maand verlenging in Thailand tegen betaling van 1.900 Thb.
- Ben
- Expat
Ais schreef:Kan je een nieuw paspoort aanvragen bij de ambassade terwijl je als tourist in Thailand bent?
Ais
Zou voor alle zekerheid toch even infrmeren of je een PP kan krijgenKan je een nieuw paspoort aanvragen bij de ambassade terwijl je als tourist in Thailand bent?
op het digitale aanvraag form staat nl of je uitgeschreven bent en sedert waneer .
- joepattaya
- Expat
Ja ik weet het niet zeker, maar het zou kunnen dat je een nood-paspoort krijgt en dat je in Nederland een officieel nieuw paspoort moet aanvragen.
-
- Volwaardig lid
4 jaar geleden kon dat, ben zelf met de Nederlander toen meegeweest.
Of dat nu nog kan ?
Neem gewoon via mail even contact op met de nederlandse ambasade in Bangkok.
Of dat nu nog kan ?
Neem gewoon via mail even contact op met de nederlandse ambasade in Bangkok.
-
- Volwaardig lid
Regels veranderen dus altijd nagaan of het nog klopt.
Maar in het verleden heb ik een nieuw paspoort gekocht bij de Nederlandse Ambassade in Jakarta.
Dat gaat zonder problemen.
MAAR.... je ben daarna verplicht om ook je oude paspoort mee te nemen omdat visa in je oude paspoort (kunnen) staan.
In mijn geval stond (natuurlijk) het Indonesische visa in mijn paspoort alsmede een Australisch visa.
In je nieuwe paspoort staat een verwijzing naar je oude paspoort.
Maar in het verleden heb ik een nieuw paspoort gekocht bij de Nederlandse Ambassade in Jakarta.
Dat gaat zonder problemen.
MAAR.... je ben daarna verplicht om ook je oude paspoort mee te nemen omdat visa in je oude paspoort (kunnen) staan.
In mijn geval stond (natuurlijk) het Indonesische visa in mijn paspoort alsmede een Australisch visa.
In je nieuwe paspoort staat een verwijzing naar je oude paspoort.
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........
Bangkok is the place for me.
You can go ........