Net als olifanten voeren in Bangkok / gewoon niet doen
ook niet hier heen gaan a.u.b.
(trouwens op Samui heb je ook zoiets ; om te janken voor de beesten)
http://www.tiger-temple.info/
Pieter
beestjes kijken
Moderator: Loempia
- Pieter
- Volwaardig lid
beestjes kijken
Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- Henry
- heeft ervaring
Re: beestjes kijken
Helemaal mee eens Pieter!
In april vorig jaar naar de king cobra village geweest, de show met de cobra's is vrij kort en kan best in mijn ogen maar m.n. de apen en de paar andere soorten dieren in hun kleine gazen kooien hebben het slecht. Er was geen waterbak oid te bekennen en april is nou niet echt een koele maand
Grtz, Henry
In april vorig jaar naar de king cobra village geweest, de show met de cobra's is vrij kort en kan best in mijn ogen maar m.n. de apen en de paar andere soorten dieren in hun kleine gazen kooien hebben het slecht. Er was geen waterbak oid te bekennen en april is nou niet echt een koele maand

Grtz, Henry
- nbreeker
- Standaard Lid
Pieter je maakt je drukker om de beesten in Thailand,dan de kinderen die misbruikt worden door Apple in China.Quote "Kinderarbeid is van aller tijden" weet je het nog.Pieter schreef:Net als olifanten voeren in Bangkok / gewoon niet doen
ook niet hier heen gaan a.u.b.
(trouwens op Samui heb je ook zoiets ; om te janken voor de beesten)
http://www.tiger-temple.info/
Pieter
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
- Pieter
- Volwaardig lid
Als kinderen groter worden en niet van fabrieks daken zijn gesprongen kunnen ze eventueel nog een revolutie beginnen.
Beestjes hebben daar de tijd en mogelijkheden niet voor.
een tijger kan nog af en toe een monnik z'n kop afbijten en een olifant kan af en toe een toerist van zijn rug pleuren
maar daar houdt het wel op.
Pieter
een tijger kan nog af en toe een monnik z'n kop afbijten en een olifant kan af en toe een toerist van zijn rug pleuren
Pieter

Gebruik de handen om een pen te grijpen of toetsen te beroeren en niet om ze tot vuisten te ballen. Evolueer.
- nbreeker
- Standaard Lid
Volgens mij ben je nog niet genezen Pieter.Pieter schreef:Als kinderen groter worden en niet van fabrieks daken zijn gesprongen kunnen ze eventueel nog een revolutie beginnen.
Pieter
"De groote en de morele vooruitgang van een natie kunnen worden afgemeten aan de manier waarop men dieren behandelt"
Mahatma Gandhi.
Mahatma Gandhi.
-
- Zeer veel ervaring
Prima gesproken Breekernbreeker schreef: Pieter je maakt je drukker om de beesten in Thailand,dan de kinderen die misbruikt worden door Apple in China.Quote "Kinderarbeid is van aller tijden" weet je het nog.

Mag ik vragen of je veganist bent Pieter, want dan snap ik het iets beter...?!