VS waarschuwen voor terreur in Bangkok

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

Re: VS waarschuwen voor terreur in Bangkok

#16 Bericht door west » dinsdag 17 januari 2012, 03:56

nbreeker schreef: Ale manneke heb je dit geschreven na het nuttigen van een biertje teveel. :giggle3:
Nee hoor, ik drink zo goed als geen alcohol meer, gestopt in 2006, omdat ik de wekelijkse braspartij wat te gortig vond, voor een maandje en het duurt nog steeds.
Maar,....ik begrijp je reactie niet goed.

joepattaya
Expat
Expat

#17 Bericht door joepattaya » dinsdag 17 januari 2012, 07:06

west schreef:
nbreeker schreef: Ale manneke heb je dit geschreven na het nuttigen van een biertje teveel. :giggle3:
Nee hoor, ik drink zo goed als geen alcohol meer, gestopt in 2006, omdat ik de wekelijkse braspartij wat te gortig vond, voor een maandje en het duurt nog steeds.
Ik zit in hetzelfde schuitje...........vind het drinken op zijn tijd wel lekker, maar de "day-after-ervaringen" worden steeds heftiger en duren langer.
Ben nu bezig met de cursus 'slap lullen zonder bier' en ik ben er bijna doorheen :P

sunbird
Expat
Expat

#18 Bericht door sunbird » dinsdag 17 januari 2012, 08:12

future expat harm schreef:
nbreeker schreef:
Gardensafari schreef:Gel*l dat ze het nooit leren.
Ik vind dat p*ssen op die Taliban niet zo erg als die laffe bermbommen.
Ik vind dat pissen op die Taliban absoluut niet erg, zolang die gasten onschuldige mensen het hoofd afhakken mag van mij het hele Amerikaanse leger over die Taliban gasten pissen.
Hoe je het ook went of keert deze opmerkingen zijn op zijn minst ongepast.
Geeft maar aan de mentaliteit van sommige Nederlanders :cry:
Niet veel te maken met het onderwerp maar toch, zelfde richting
Het is jammer dat de "Photoshoppers" van onze Koningin niet in Thailand wonen ( dan zouden ze wel anders piepen)
De immigration officers zullen wel denken, "Aha hier hebben we weer zo'n klant die hun Koningin naakt op de Tv tonen"
Schaam je ...."Nederlanders"....
Laatst gewijzigd door sunbird op woensdag 18 januari 2012, 02:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

west
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring

#19 Bericht door west » dinsdag 17 januari 2012, 15:31

joepattaya schreef:
west schreef:
Ik zit in hetzelfde schuitje...........vind het drinken op zijn tijd wel lekker, maar de "day-after-ervaringen" worden steeds heftiger en duren langer.
Ben nu bezig met de cursus 'slap lullen zonder bier' en ik ben er bijna doorheen :P
Dat was ook mijn probleem en zeker de dingen die ik heb gedaan/gezegd. Nu is dat enkel een glaasje op het vliegtuig, of als ik in TH ben, een Thais 'biertje', hier totaal niets meer.
Nu nog het roken laten,....

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”