Duiker schreef:Beste driver,
Alle onderwerpen en berichten die hier geplaatst worden zijn op eenvoudige wijze op Internet te vinden. Volledig openbaar, en voor iedereen dus eenvoudig te vinden. Het is niet zomaar dat je een nickname moet opgeven om hier berichen te kunnen schrijven. Je personlijke gegevens openbaar maken is heden ten dage niet meer verantwoord. Dat geldt voor sociale media site's, en dus ook voor fora als deze.
Nu ben jij al wat langer lid dan vandaag. Daarom zal je ook niet kunnen ontkennen dat door sommige leden soms enig recherge werk gedaan wordt via Internet. En de uitkomst daarvan is vaak verbluffend. Als leden dat hier al eenvoudig kunnen doen, dan zou ik me niet verwonderen dat andere dat ook kunnen.
Berichten van: dan en dan ben ik op vakantie, zijn niet zo handig in combinatie met persoonlijke gegevens. En een foto is daat duidelijk een onderdeel van.
Denk er maar eens over na.
Hoef ik niet over na te denken Duiker...
Als iemand of een instantie mij wil vinden of mijn hele hebben en houden incl de hier aanwezige recherges doen ze dat toch wel ook zonder mijn kop op internet gezien te hebben de overheid weet toch al alles van me inmiddels en wat anderen over me komen te weten via via ..het zij zo dat boeit me niet echt eigenlijk en als ik bijv . aangeef dan en dan op vakantie te gaan wat dan ?
Komen ze dan m,n huis doorzoeken op jacht naar spullen ? Dat doen ze waar ik woon ook gewoon overdag als de mensen thuis zijn dus ook daar maak ik me geen zorgen om.
Nee duiker ...angst voor alles en iedereen wat buiten je huisje vertoeft is een slechte raadgever of hoe noemen ze dat en daar doe ik niet aan mee .
mvg driver of gewoon Arie