Foto Topic....Ons kent ons

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Henry
heeft ervaring
heeft ervaring

Re: Foto Topic....Ons kent ons

#31 Bericht door Henry » zondag 08 januari 2012, 02:04

serpay schreef:Alleen foto's met evt uitleg .

Geen reacties ed.

Met vriendelijke groet .

Het moderator team.

is dit nu zo moeilijk?

Binnen een forum plaatsen en dan geen reacties mogen plaatsen? Vandaar dat er zo weinig gereageerd wordt. Mijn vriend is heel knap maar ik zo lelijk als de n8 dus vandaar dat ik er ook niets opzet. :giggle3:

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#32 Bericht door driver » zondag 08 januari 2012, 20:01

Henry schreef:
serpay schreef:Alleen foto's met evt uitleg .

Geen reacties ed.

Met vriendelijke groet .

Het moderator team.

is dit nu zo moeilijk?

Binnen een forum plaatsen en dan geen reacties mogen plaatsen? Vandaar dat er zo weinig gereageerd wordt. Mijn vriend is heel knap maar ik zo lelijk als de n8 dus vandaar dat ik er ook niets opzet. :giggle3:
Tsja.....blijkbaar hebben vele van de hier aanwezigen een giga minderwaardigsheids complex van zichzelf qua uiterlijk en zetten ze dus geen foto neer van hunzelf of van hun partner.
de bedoeling was ooit om hier puur een foto topic te plaatsen met alleen fotoos om tig opmerkingen en reacties te voorkomen zodat het een overzichtelijk topic bleef maar ja....sommige van de plaatsters zijn inmiddels weg incl hun pics en anderen zoals de plaatsers van bovenstaande reacties willen zo te lezen ook geen fotoos plaatsen dus wat mij betreft mag dit topic worden weggehaald want alleen maar reacties lezen kan ik in alle andere topics hier .

Of....zijn er toch nog waaghalzen die het aan durven zichzelf en hun partner te laten zien in het openbaar , k,ben benieuwd.

mvg driver

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#33 Bericht door Duiker » zondag 08 januari 2012, 20:18

Beste driver,

Alle onderwerpen en berichten die hier geplaatst worden zijn op eenvoudige wijze op Internet te vinden. Volledig openbaar, en voor iedereen dus eenvoudig te vinden. Het is niet zomaar dat je een nickname moet opgeven om hier berichen te kunnen schrijven. Je personlijke gegevens openbaar maken is heden ten dage niet meer verantwoord. Dat geldt voor sociale media site's, en dus ook voor fora als deze.

Nu ben jij al wat langer lid dan vandaag. Daarom zal je ook niet kunnen ontkennen dat door sommige leden soms enig recherge werk gedaan wordt via Internet. En de uitkomst daarvan is vaak verbluffend. Als leden dat hier al eenvoudig kunnen doen, dan zou ik me niet verwonderen dat andere dat ook kunnen.

Berichten van: dan en dan ben ik op vakantie, zijn niet zo handig in combinatie met persoonlijke gegevens. En een foto is daat duidelijk een onderdeel van.

Denk er maar eens over na.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

mai mi tang
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#34 Bericht door mai mi tang » zondag 08 januari 2012, 21:54

Tja… Duiker Dáár hoef ik dus geen seconde over na te denken
iedereen kan hier meelezen Wij wonen in een klein plaatsje en de laatste weken
vraagt iedereen hier: "Wat doe jij hier? Jullie zitten 's winters toch altijd in Thailand?"
Gelukkig hebben wij nog nooit ongewenst bezoek gehad, tijdens onze afwezigheid
Ik ga wat vaker op die lat zitten. In plaats van 'm steeds hoger te leggen…

driver
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#35 Bericht door driver » zondag 08 januari 2012, 23:04

Duiker schreef:Beste driver,

Alle onderwerpen en berichten die hier geplaatst worden zijn op eenvoudige wijze op Internet te vinden. Volledig openbaar, en voor iedereen dus eenvoudig te vinden. Het is niet zomaar dat je een nickname moet opgeven om hier berichen te kunnen schrijven. Je personlijke gegevens openbaar maken is heden ten dage niet meer verantwoord. Dat geldt voor sociale media site's, en dus ook voor fora als deze.

Nu ben jij al wat langer lid dan vandaag. Daarom zal je ook niet kunnen ontkennen dat door sommige leden soms enig recherge werk gedaan wordt via Internet. En de uitkomst daarvan is vaak verbluffend. Als leden dat hier al eenvoudig kunnen doen, dan zou ik me niet verwonderen dat andere dat ook kunnen.

Berichten van: dan en dan ben ik op vakantie, zijn niet zo handig in combinatie met persoonlijke gegevens. En een foto is daat duidelijk een onderdeel van.

Denk er maar eens over na.
Hoef ik niet over na te denken Duiker...
Als iemand of een instantie mij wil vinden of mijn hele hebben en houden incl de hier aanwezige recherges doen ze dat toch wel ook zonder mijn kop op internet gezien te hebben de overheid weet toch al alles van me inmiddels en wat anderen over me komen te weten via via ..het zij zo dat boeit me niet echt eigenlijk en als ik bijv . aangeef dan en dan op vakantie te gaan wat dan ?
Komen ze dan m,n huis doorzoeken op jacht naar spullen ? Dat doen ze waar ik woon ook gewoon overdag als de mensen thuis zijn dus ook daar maak ik me geen zorgen om.
Nee duiker ...angst voor alles en iedereen wat buiten je huisje vertoeft is een slechte raadgever of hoe noemen ze dat en daar doe ik niet aan mee .

mvg driver of gewoon Arie

Duiker
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#36 Bericht door Duiker » maandag 09 januari 2012, 13:07

Oke, nu ken je dus de reden.
We leven in het midden van de ruimte, maar aan de rand van de tijd.

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”